21

1.3K 53 1
                                    

Vejdu do obrovského domu doprovázená Harrym. Objevím se v hale, která mě tak okouzlí, že se zastavím a prohlížím si jí. V hale je docela uklizeno. Vzpomněla jsem si na Susanina slova, že mě Harry možná ještě nepozval kvůli tomu, že má doma bordel. Sice jsem neviděla ostatní místnosti tohoto obřího domu, ale z prvního posudku uklízečky, která je využívaná rodiči kvůli úklidu a má pocit, že už doma nic jiného nedělá, než jenom uklízí, se mi to zdá uklizené. Když pohledem obkroužím celou halu, zůstanu pozorovat Harryho, který se blíží ke mně. 


Usměji se na něj stejně tak, jako on na mě. 

"To sis mě musel pozvat zrovna, když jsem vyčerpaná z práce?" řeknu s úsměvem.

"Ano musel," řekne a já se dostanu do jeho pevného sevření. Ovšem nebráním se tomu, naopak ho ovinu kolem krku a ruce za jeho krkem spojím. Potom už jenom cítím jeho teplé rty na těch mých studených. Celkově se mé tělo ohřeje, protože venku už je zima. Přeci jenom už mohou být dvě hodiny, možná i víc. Říkám si, že normálně bych už určitě ležela v posteli jako zabitá. Plánovala jsem, že se jenom převléknu do pyžama, nic nebudu řešit a jenom skočím do postele, protože jsem byla unavená. Ale všechno je jinak a já jsem úplně fresh. A tímto jsem se ještě víc probudila. Cítím, že se jen tak do postele nedostanu.


Po chvíli se od sebe odtáhneme. Harry mě pustí, totéž udělám i já. Za Harryho zády si všimnu nějakých podivných obrazů. Fascinovaně k nim přijdu a začnu zkoumat, co by tak mohly připomínat. Nic jiného, než barevná čmáranice, mě nenapadá. Možná v tom Harry něco vidí a něco to možná pro něj znamená, ale já osobně si myslím, že jsou tady jenom kvůli tomu, aby zpestřily bíločernou místnost. Ucítím, jak se Harryho ruce snaží rozepnout zip u mé bundičky, což se jim po chvíli povede. Potom ruce přesune na má ramena a bundičku mi zezadu sundá. Netuším, kam ji Harry odložil, ale když jeho ruce putují od mých ramen k mým dlaním, už ji nedrží. Až mé dlaně sevře do těch jeho, políbí mě na jedno z odhalených ramen, protože mám na sobě jenom černé tílko. Tímto jako by moje tělo zmagnetizovalo a naskáče mi husí kůže. 


Jedním rychlým pohybem mě otočí čelem k němu a já čelím jeho smaragdovým očím. Není v nich vidět únava. Vsadím se, že naopak v těch mých je únava vidět obrovská. Rukama zajede do mých vlasů, které osvobodí od drdolu. Gumička zůstane na jeho zápěstí.


Dneska už podruhé přilepí rty k mým, ale tentokrát mnohem hltavěji. Jestli jsem si myslela, že jsem úplně fresh, tak teď jsem dvojnásobně. Nesoustředím se na nic jiného, soustředím se jenom na jeho rty. Tentokrát mi nepřijdou tak teplé jako byly předtím. Je to tím, že mé tělo už není tak ledové, jak bylo. 


Harry mě za boky vyhoupne výš, tudíž jsem nucena obmotat mé nohy kolem jeho pasu. Namáčkne mě na stěnu. Aha, tak obrazy asi nejsou obrazy, ale je to namalované přímo na stěně. 


Prsty mu zajedu do vlasů a dál mnohem hladověji hltám jeho rty. Bez rozpojení našich rtů se mnou přejde nejspíš do obýváku. Nemám čas zjišťovat, kde se právě nacházíme. Soudím podle toho, že mě hodí na bílou koženou pohovku. Objeví se nade mnou a poté, co si ho k sobě přitáhnu za košili, mě začne znovu líbat. 


Mé prsty začnou rejdit po knoflíčcích Harryho košile a rozepínat je, přičemž si ho druhou rukou za záda držím u sebe. Zbývá mi rozepnout poslední knoflíček, se kterým nemám nejmenší problém. Stejně, jako všechny předešlé, ho bleskově rozepnu. Harry na chvíli rozpojí naše rty a narovná se. Sundá si košili a následně spatřím letět ji vzduchem, potom zmizí někde za ním. Nesmím zapomenout na to, že se mi naskytne pohled na jeho vypracované tělo s tetováním. Chvíli si prohlížím motýla, který mi hned vytřel zrak. Vlastně se i poprvé dotknu jeho těla. Pomalu má dlaň sjíždí po jeho ruce. Mé oči sjíždí stejně s dlaní, ale zkoumají každé tetování. 


Když s tím skončím, Harry se přemístí k lemu mého tílka. Lem zůstane sevřené v jeho rukou a postupně tílko vyhrnuje směrem nahoru. Naposled tílko uvidím zmuchlané do kuličky v jeho dlaních. Potom ho hned odhodí a tílko plachtí za Harryho košilí. Tentokrát Harry zkoumá moje tělo, jako já předtím to jeho. 

"Jsi tak krásná," vydechne a tentokrát já ho radši přitáhnu k sobě, abych na to nemusela nic říkat. 


Řada přišla na moje džíny. Ty jsou dole docela rychle. Čekala jsem, že dolů hned po džínách půjdou i kalhotky, ale nestalo se tak. Harry to oddálil tak, že se přisál na můj krk. Posázel ho několika polibky a začal směrovat směrem dolů k mému hrudníku. Na mé kůži zůstávala cestička. Potom rozepnul mou podprsenku, na kterou jsem zapomněla, že jí mám ještě na sobě. Chvilku se zdržel u mých prsou, ale potom zase začal směřovat dolů. Dojel až k mým kalhotkám. Až teď je pomalu začal stahovat dolů po mých nohách.


I na něj přišla řada. Začal si svlékat kalhoty, ale i s boxerkami. Nezapomněl vytáhnout kondom, který si nasadil. Poté do mě vnikl. V té chvíli opustil mé rty tichý sten. Harry začal zrychlovat. Místností se začaly linout mé vzdechy. 


Po chvíli jsem cítila, že už budu. Začala jsem nehty zarývat do Harryho kůže. Harry se celý napnul. Naposled do mě vnikl, já jsem se v zádech prohnula a podlehla jsem orgasmu. 


Harry se čelem nalepil na to mé. Cítila jsem, jak nepravidelně dýchá. Prsty jsem zajela do jeho zpocených vlasů. Plně jsem ho stáhla na mě. Ani na chvíli jsem nezavřela oči, čuměla jsem do stropu a pročesávala Harryho vlasy. 


Ráno jsem se probudila ve velké posteli. Vůbec netuším, jak jsem se sem dostala. Cítím, jak si mě Harry pevně drží. Zjistím, že na sobě mám šedé volné triko. Fakt si nic nepamatuji, asi jsem byla tak unavená, že můj mozek už byl vypnutý, ale ještě jsem se dobelhala do postele a dostala jsem se do jakéhosi trika. 


Ovšem vytřeštím oči, když zjistím, že je pár minut po desáté hodině ráno. Slíbila jsem holkám, že jim pomohu s úklidem klubu. Pomalu ze sebe odendám Harryho ruku a vylezu z postele. Potichu vyjdu z ložnice. Objevím se na chodbě. Nějak se dostanu do haly, kde to včera všechno začalo, a vejdu do kuchyně. Nejprve jsem plánovala jít do obýváku, ale když v kuchyni na židli najdu moje oblečení, už mi je jedno, že jsem se objevila v kuchyni. Obleču se a triko, které jsem měla na sobě, pečlivě složím na židli, kde bylo moje oblečení. 


V chodbě u vchodových dveří najdu mé boty a bundičku. Vklouznu do bot a bundičku na sebe jenom tak hodím. Ještě se v zrcadle pokusím upravit si svoje vlasy, které mám na všechny světové strany a popadnu mou pracovní tašku. Je mi blbé odejít jen tak, ale Harry určitě pochopí, že to bylo kvůli práci. Když se chystám otevřít dveře, vyleká mě rozespalý hlas.

"Bethy?" 


Hned se otočím a spatřím Harryho s o nic moc lepšími vlasy, než mám já. 

"Harry! Já musím do práce. Slíbila jsem holkám, že jim pomůžu s úklidem," vysypu to na něj rychle. Harry ke mně přijde blíž. Nedá mi to a s úsměvem mu poupravím vlasy. 

"Já tě tam dovezu," nabídne mi, otočí se a kamsi odejde. Tímto si uvědomím, že vlastně vůbec nevím, kde se nachází Harryho dům. Určitě bych se do klubu nějak dostala, ale to, že mě tam Harry doveze, bude rychlejší.


Spatřím Harryho už převlečeného, jak se ohýbá k botám, které si obuje. 

"Ty jsi tak pracovitá, že to až bolí," řekne rozespale, když projde kolem mě.



Destiny (Harry Styles ff.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat