Chapter 1

13.1K 833 98
                                    

Πριν δύο μέρες μετακόμισα με την οικογένειά μου στην Θεσσαλονίκη. Θα μου λείψει το Νοβοσίμπιρισκ. Βασικά θα μου λείψει ολόκληρη η Ρωσία. Όμως χαίρομαι που είμαι στην Ελλάδα. Σήμερα είναι η πρώτη μου μέρα. Και για αυτό ξύπνησα νωρίς το πρωί. Η μαμά μου είχε ήδη ξυπνήσει και μου είχε φτιάξει... κρέπες!

Αφού καταβρόχθισα δύο κρέπες με μερέντα και μπισκότο και σαντιγί, πήγα να ετοιμαστώ. Θα την χρειαστώ όλη αυτή την ενέργεια σήμερα.

Έβαλα ένα λευκό σχησμένο τζιν, ένα κολλητό κόκκινο αμάνικο μπλουζάκι και τις αγαπημένες μου μαύρες μπότες. Πήρα τη τσάντα μου που την είχα ζωγραφίσει εγώ.

Ήταν μαύρη με μια νεκροκεφαλή στο κέντρο που γύρω της υπήρχαν κόκκινα τριαντάφυλλα.

Πήγα στη κρεμάστρα για τα κλειδιά και πήρα τα κλειδιά για τη μηχανή μου. Honda ήταν παρακαλώ.

Την έβαλα μπροστά και κατευθύνθηκα προς το καινούριο μου σχολείο.

Αφού έφτασα πάρκαρα την Rose( έτσι λέω τη μηχανή μου επειδή είναι λευκή με κόκκινα τριαντάφυλλα) και κατευθύνθηκα μέσα στο χώρο του σχολείου.

Καθώς περπατούσα είδα ένα αγόρι γύρω στο 1,98 με καστανόξανθα μαλλιά και γαλάζια μάτια να φωνάζει σε ένα άλλο αγόρι το οποίο φορούσε γυαλιά( νομίζω φόραγε και σιδεράκια) το οποίο φαινόταν ότι όπου να 'ναι θα χεζόταν από το φόβο του.

Κατευθύνθηκα προς το μέρος του ψηλού και τον τράβηξα από τον ώμο, τον γύρισα, ώστε να με κοιτάζει στα μάτια.

"Τι θες κοριτσακι; Αντε τράβα να βάψεις τα νύχια σου" μου είπε και μου απομάκρυνε το χέρι. Τότε τα πήρα στο κρανίο. Και όταν θυμώνω πάρα πολύ μιλάω ρώσικα. Έτσι άρχισα να τον βρίζω άσχημα στα ρώσικα. Με κοίταξε προσεκτικά και ύστερα με ρώτησε:
"You're the new girl from Russia, aren't you?"

"Yeah..."του απάντησα. Ώστε πιστεύει ότι δεν ξέρω ελληνικά...

"What's going on here?"τον ρώτησα στα αγγλικά. Για να δούμε τι θα απαντήσει.

"Με απειλεί ότι αν δε του δώσω την εργασία μου θα με κάνει τόπι στο ξυλο" μου απάντησε το παιδί με τα γυαλιά.

"What?" τους ρώτησα κάνοντας πως δεν καταλαβαίνω, παρ' όλο που είχα καταλάβει πολύ καλά τι συνέβαινε.

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now