One month later...
Και... Ναι!
Εγώ είμαι ακόμη το κορίτσι του αγοριού που την πρώτη μέρα που τον συνάντησα πίστευα πως ήταν ένα απόβρασμα της κοινωνίας.
Και ακόμη είμαι στη παρέα που στην αρχή της σχολικής χρονιάς πίστευα πως ήταν καθυστερημένα.
What a tragic irony!...
Πάντως... περνάω Τ-Έ-Λ-Ε-Ι-Α!
Η δουλειά μου ως σερβιτόρα στην καφετέρια του πατέρα του Δημήτρη πηγαίνει θαυμάσια!
Και τα λεφτά που παίρνω είναι θαυμάσια... Το καλό με το να δουλεύεις για κάποιον που δεν ξέρει και ο ίδιος πόσα λεφτά έχει είναι ότι παίρνεις πολλά λεφτά από τον μισθό σου. Ρε! Μεταξύ μας! Που ακούστηκε σερβιτόρα να παίρνει μισθό 1.000€ το μηνα; Ε;
Τέλος πάντων...
Η σχέση μου με τον Σταμάτη είναι και αυτή τέλεια!
Ποιος να μου το λεγε ότι ΕΓΏ η Ιωάννα Πετρόφ θα τα έφτιαχνα με τον ΣΤΑΜΆΤΗ ΠΑΠΑΔΌΠΟΥΛΟ.
Παιδιά το έριξα λίγο στο μελό ή είναι η ιδέα μου;
Α! Τώρα που το θυμήθηκα!
Άρχισα να γράφω ημερολόγιο.
Από την ημέρα που το έκανα / τα έφτιαξα με τον Σταμάτη!
Σήμερα έχει γενέθλια η τσουλ... ε... Η Ολένα ήθελα να πω! *cough cough* *big fake smile*. Και είχε και το θράσος να με καλέσει η παλιό... γριοκαρακάξα! *angry face*.
ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΉΓΑ! Όλη η υπόλοιπη παρέα πήγε *Sad face*. Προδότες. ΕΚΤΌΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΣΤΑΜΆΤΗ!
Εγώ κάθισα με τον Σταμάτη στο σπιτακι και αρχίσαμε να παίζουμε yu gi oh. Φυσικά τον ξέσκισα χάρις τις φοβερές γνώσεις μου, τις υπέρλαμπρες τακτικές μου και το ταλέντο μου!
Ύστερα τον αναγκασα να δούμε ΟΛΑ τα Twilight. Η ώρα πλέον πήγε... 1:34! Και μετά μας πήρε ο ύπνος.
Το επόμενο πρωί....
Ο Σταμάτης ξύπνησε, με χαιρέτησε και έφυγε.
Η ώρα ήταν 10:30 οπότε άνοιξα την τηλεόραση και το έβαλα στο Star.
ΝΑΙΙΙ! BARBIE ΣΧΟΛΕΊΟ ΓΙΑ ΠΡΙΓΚΊΠΙΣΣΕΣ ΜΈΡΟΣ 2! ΝΑΙ! ΣΟΥΤ ΤΏΡΑ!
BARBIE ΣΤΑΜΑΤΆ ΤΗΝ ΣΤΈΨΗ ΤΗΣ ΝΤΕΛΑΝΣΕ!
ΜΠΡΑΒΟ BARBIE! ΣΚΗΣ' ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΌΒΡΑΚΑ!
*cough cough*
Όταν τελείωσε η Barbie, αποφασισα να πάω μια βόλτα.
Ανέβηκα στην μηχανή και άρχισα να οδηγώ μετά από λίγο κατάλαβα ότι είχα ξεχάσει το κράνος μου, αλλά τι πειράζει;
Και τότε...
Γειααα
Πώς πάει; Καλά; Καλά;
Μπράβο...
Λοιπόν!
Στην αρχή ήταν λίγο μελό ε;😷
Τι έπαθε άραγε η Ιωάννα;;;
Till next time
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...