Chapter 50

3.9K 396 21
                                    

Μπροστά στη πόρτα στεκόταν οι δυο κολλητές μου από την Ελλάδα, η Δήμητρα και η Αφροδίτη (τοποθέτηση προσώπων😏).

"ΤΣΑ!" Μου είπαν ταυτόχρονα τα κορίτσια.

OMG! I CAN NOT BELIEVE MY EYES!

Και για όσους έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια... Η Δήμητρα και η Αφροδίτη είναι φίλες μου εδώ και δύο χρόνια. Μιας και μένουμε μακριά η μία από την άλλη φτιάξαμε και μια ομάδα στο messenger. Τα 'Dirty Minds'. Όρμηξα πάνω τους και τις έκανα μια σφιχτή αγκαλιά.

"Κορίτσια τι κάνετε εδώ;" της ρώτησα με ένα τεράστιο χαμόγελο που δεν έλεγε να φύγει.

"Μετακομίσαμε στη Σαλονίκη!" μου απάντησαν.

"Περάστε" τους είπα και τις έσπρωξα μέσα. Με αποτέλεσμα να πέσουν κάτω. Αν δεν έφτεγα εγώ θα είχα κάνει αυτό που έκανε ο Σταμάτης, θα είχα σκάσει στα γέλια. Η Δήμητρα και η Αφροδίτη σηκώθηκαν. Τον κοίταξαν και οι δύο βλοσυρά.

"Σκάσε" του είπε αυστηρά η Αφροδίτη. Ατσα η Αφροδίτη!

"Σκάσε ρε γεωσκουληκο μη σε ευνουχίσω. Αν φυσικά έχεις τίποτα" τον απείλησε η Δήμητρα. Καλά η Δήμητρα δεν θα αλλάξει ποτέ; *κλαίει από τα γέλια*.

"Κλασική Δήμητρα. Πάντα με το βρισίδι στο στόμα" Είπα ειρωνικά και όλοι γελάσαμε εκτός από τον Σταμάτη. Είχε μείνει να κοιτάει την Δήμητρα με διάπλατα μάτια. Εμ Σταμάτη. Κολλητές μου είναι. Νομίζεις ότι κολλάνε να βρίσουν όποιον δίποτε; Ας γελάσω.

Πάει, έχω αρχίσει να τα χάνω. Μιλάω μόνη μου. Αι ντεεε...

"Σταμάτη κούκλε μου κλείσε το στόμα σου θα μπει σου καμιά μύγα" του είπα και έδειξα τα κορίτσια.

"Από δω η Δήμητρα και η Αφροδίτη. Οι δυο κολλητές μου από την Ελλάδα" Είπα στον Σταμάτη.

"Κορίτσια από δω το αγόρι μου ο Σταμάτης " Είπα στις φίλες μου.

"Αυτός είναι που στην αρχή τον εβριζες και στο τέλος τα φτιάξατε;" ρώτησε η Αφροδίτη.

"Γεπ!" Απάντησα στην Αφροδίτη.

"Αυτός είναι που σε ξεπαρθένιασε;" ρώτησε η Δήμητρα. Ανουμαλ'!

Ο Σταμάτης την κοίταξε για άλλη μια φορά με ανοιχτό το στόμα και εγώ με τα κορίτσια γελάσαμε.

"Ναι" απάντησα στην Δήμητρα αφού σταματήσαμε να γελάμε.

"Που θα μείνετε;" τις ρώτησα.

Γεια!😃

Τι κάνετε;

Σας άρεσαν τα καινούργια πρόσωπα της ιστορίας;;;

Till next time....

Cya 😘
 

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now