Η παραπάνω εικόνα αφιερωμένη στην Super_gataki73 😉
Ιωάννας P. O. V.
Και ναι! Μετά από ώρες βαρεμάρας φτάσαμε επιτέλους στη Σύρο!
Μόλις φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας έδωσαν κάτι κόκκινα βραχιολακια για δωρεάν ποπ κορν και παγωτό στο μπαρ της πισίνας.
Ύστερα πήγαμε στα δωμάτιά μας.
Εγώ με τον Σταμάτη φυσικά. Με ποιον αλλο;
Ο Κώστας με τον Δημήτρη
Ο Μιχάλης με την Lissa (Αφροδίτη)
Και ο Λούκ με την Δήμητρα...
Μην σκεφτείτε κάτι πονηρό με τα βρώμικα μυαλά σας!... ή βασικά για τους άλλους. Για μένα και τον Σταμάτη σκεφτείτε. *Blushes*
Ξεπακεταραμε και κανονίσαμε να βρεθούμε όλοι στο μπαρ.
Στο μπαρ...
Καθόμασταν και λέγαμε μερικές από τις βλακίες που λέμε συνήθως.
Η ώρα πλέον είχε πάει 9 το βράδυ.
Νωρίς είναι ακόμη... Τότε μου ήρθε μια ΓΑΜΑΤΗ ιδεαρα!
Θα μάθω στα παιδιά να βρίζουν στα ρώσικα! Μιας... Και... Δεν αξιώθηκα να τους μάθω ακόμα τις βρισιές...* Sad face*.
Τους το ανακοίνωσα και όλοι συμφώνησαν. Αχ τι ωραία! Θα ρίξω πολύ γέλιο!
Μετά απο λίγο ο Δημήτρης σηκώθηκε και έφυγε. Τον ρώτησαμε που πάει, αλλά δεν μας είπε.
Τέεελος πάντων...
Μετά από κάνα μισάωρο αποφασίσαμε να πάμε όλοι στο διαμέρισμα του Κώστα και του Μήτσου. Ο Δημήτρης δεν είχε έρθει ακόμα...
Τελικά το να πάμε εκεί δεν ήταν ΚΑΘΌΛΟΥ το τονίζω. ΚΑΘΌΛΟΥ καλή ιδέα.
Και ιδού ο λόγος...
Ο πολύ αγαπημένος μας Δημήτρης- Edward... Πως να το πω ευγενικά;... ΠΗΔΙΩΤΑΝ με την που... Με την Έλενα! Για όσους δεν θυμούνται είναι η αρχηγός των Divinas. (Υ.Γ. πήγα πίσω στα πρώτα κεφάλαια για να βρω το όνομα της μιας και δεν το θυμόμουν😅)
Μόλις ανοίγουμε την πόρτα και βλέπουμε αυτό το θέαμα...
"Ε... Μην ενοχληστε! Κάντε την δουλειά σας!" Είπαμε με έναν τέλειο συγχρονισμό. Ούτε συνενοημενοι να ήμασταν!
Όλοι φύγαμε από το δωμάτιο αφήνοντας μόνους τον Δημήτρη και την Έλενα να πηδηχτουν με την ησυχία τους.
Γειααα
Τι κάνετε???
Σορρυ το ξέρω ότι ήταν μικρό το κεφάλαιο 😢 Πλζ φοργκιβ μι😭
Στο επόμενο θα έχει και ρώσικα 😉
Till next time...
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...