(Still Ιωάννας P. O. V )
"Και ο βασιλιάς του χορού τελικά είναι..."
Ελα πες και μη μας σκας!
"Ο ΣΤΑΜΆΤΗΣ ΠΑΠΑΔΌΠΟΥΛΟΣ!" Ανακοίνωσε η καθηγήτρια. Ο ΠΟΙΟ- Ααα ο Σταμάτης... Πάλι καλά! Γιατι αν έβγαινε κάποιο άλλο μουλάρι (εξαιρούνται ο Δημήτρης, ο Μιχάλης, ο Κώστας και ο Λούκ) θα τους ξεχεζα μα τον Θεό και τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο!
Ο Λέβεντ έβγαζε καπνούς και με δυσκολία κρατιομουν να μην πέσω ξερή από τα γέλια. Έπρεπε να τον βλέπατε!
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ
ΡΕ ΤΙ ΉΤΑΝ Αυτό;
Ο Σταμάτης ανέβηκε στην σκηνή και αφου του δωσανε το στεματακι, πήρε το μικρόφωνο από τα χέρια του Λέβεντ.
"Κατ αρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω την μανούλα μου που είναι πάντα δίπλα μου, την αδερφή μου, την κοπέλα ΜΟΥ" είπε δείχνοντας με αγριοκοιτάζοντάς το πλήθος... γκουχου γκουχου..."Και τους ΥΠΕΡΓΑΜΑΤΟΥΣ ΦΊΛΟΥΣ ΜΟΥ" συνέχισε δείχνοντας τα παιδιά.
Εγώ τον πλησίασα και του πήρα το μικρόφωνο. Τον μουτζωσα.
"Συγγνώμη απλά έχει καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ" τους είπα και χαμογέλασα σε στυλ Colgate.
Έριξα στον Σταμάτη μια σφαλιάρα στο σβέρκο και τον κατέβασα από την σκηνή.
Αφού ξαναπηγαμε στα παιδιά τα αγόρια μας οδήγησαν έξω από την πίσω πόρτα στο πάρκινγκ του σχολείου.
Δήμητρας P. O. V.
Εκεί μας περίμεναν τρεις τεράστιες λ... λ...
ΛΙΜΟΥΖΊΝΕΣ!
Και δύο τεράστιες λ... λ...
LAMBORGHINI!
Ο ΜΑ ΦΑΚΙΝΓΚ ΓΚΟΝΤ!
ΑΙ ΑΜ ΝΤΕΝΤ!
RIP : ΔΉΜΗΤΡΑ ΠΑΎΛΟΥ
8-8-2000 / 18-6-17
Ετών 17,5
Αιτία θανάτου: πέντε ΥΠΕΡΓΑΜΑΤΑ αυτοκίνητα.Είμαι στον παράδεισο!
Ο Λούκ με πήρε από το χέρι την στιγμή που ο Σταμάτης έπαιρνε την Ιωάννα, ο Κώστας την Γωγώ και ο Μιχάλης την Αφροδίτη.
Εγώ μπήκα μέσα στην πολυαγαπημένη lamborghini! Μαζί με τον Λούκι Λούκ ΜΟΥ. Και τονίζω το ΜΟΥ γιατί ο Λούκ είναι ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ! Όπως ο Σταμάτης της Ιωάννας, ο Μιχάλης της Αφροδίτης και ο Κώστας της Γωγώς. Αν θέλετε πάρτε τον Δημήτρη. Αυτός είναι ελεύθερος!
Πριν μπούμε μέσα στην lamborghini *ακούγεται χορωδία αγγέλων*, κοίταξα τον Λούκ με ένα πολύ γλυκούλι puppy face και τον ρώτησα αν μπορούσα να οδηγήσω. Φυσικά δεν μπόρεσε να αντισταθεί και έτσι με άφησε άναυδο οδηγήσω.
LAMBORGHINI ΑΓΆΠΗ ΜΟΥ...
ΏΡΑ ΝΑ ΠΑΤΉΣΟΥΜΕ ΓΚΆΖΙ!*evil laugh*
Γειααα!
Τι κντ?
Εγώ αργοπεθαίνω από την ζέστη. Και ιδού ποια είναι η τελευταίαμου ευχή: Να τρώω παγωτό οδηγώντας μια lamborghini...ή μια μηχανή Honda.
Τρ θ μ πείτε: Και μας τι μας νοιάζει?
Ε δεν σας νοιάζει! Εγώ απλά λέω!
Τέλος πάντων...
Τλκ ο Σταμάτης είναι ο βασιλιάς...
Και τλκ θα πάνε κάπου με λιμουζίνες και lamborghini!
Και η Δήμητρα θα οδηγήσει την lamborghini.
Αυτά...
TILL NEXT TIME...
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...