Chapter 72

3.4K 316 38
                                    

(Still Δήμητρας P. O. V )

Το επόμενο πρωί...

Ξύπνησα και αντίκρισα ένα στήθος. Ένα χέρι ήταν γύρω από την μέση μου και ένα άλλο μπλεγμένο στα ανακατα μαλλιά μου.

Ανασηκωσα το κεφάλι μου και είδα τα γαλανά μάτια του Λούκ να με κοιτάζουν.

"Καλημέρα" μου είπε και με φίλησε απαλά στο μέτωπο.

Χαμογέλασα "Καλημέρα" του απάντησα.

"Είσαι εντάξει;" με ρώτησε ενώ ακόμη χαμογελουσε.

"Νυστάζω, πεινάω και... Κατά τα άλλα είμαι καλά" του είπα.

Με κοίταξε απορημένος "Δηλαδή δεν πονάς καθόλου;" με ρώτησε "Απλά... Έχω πάει ξανά με παρθένα και την επόμενη μέρα δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια της..." πρόσθεσε διστακτικά.

"Νούμερο ένα : Το ξέρω πως δεν είμαι η πρώτη σου. Απλά ελπίζω να μην με κερατώσεις. Νούμερο δυο: Εδώ έδωσα εξετάσεις στο καρατε όταν είχα περίοδο στις 2 Ιουλίου μέσα στη ζέστη! (τρου φακτ) Νομίζεις πως θα με ενοχλούσε αυτο;" τον ρώτησα στο τέλος.

Αυτός απλά με κοίταζε μη ξέροντας τι να πει. Ξαφνικά σηκώθηκε από το κρεβάτι και βγήκε έξω. Μετά από λίγο ήρθε μέσα με έναν κουβά μερέντας στο χέρι.

Μου την έδωσε μαζί με ένα κουτάλι και ξάπλωσε ξανά δίπλα μου στο κρεβάτι.

"Δεν θα σε κερατώσω πότε" μου είπε και μου δάγκωσε το λόβο του δεξιού αυτιού μου.

Εγώ χαμογέλασα και τον φίλησα στον λαιμό. Βούτηξα στον κουβά το κουτάλι με την μερέντα και...
.
.
.
.
.
.
.
Έφαγα την κουταλιά. Τι νομίζατε ότι θα έκανα παμπονηρα ανώμαλα πλασματακια;

Τέλος πάντων...

Αφού έφαγα ακόμη δύο κουταλΑΡΕΣ ενώ ήμουν ακόμη στην αγκαλιά του Λούκι Λούκ, πήρα ακόμη μια κουταλιά και...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Την άπλωσα πάνω στους κοιλιακούς του.

Cause im savage!

Εκείνος χαμογέλασε πονηρά και εγώ πήγα από πάνω του και άρχισα να τον φιλάω στον στόμα και σιγά σιγά κατέβαινα όλο και πιο κάτω μέχρι που έφτασα στους κοιλιακούς του.

Τότε άρχισα να τον γλύφω και να δαγκώνω. Εκείνος προσπάθησε να συγκρατήσει μερικά βογκητά, αλλά δεν τα κατάφερε.

Αισθάνθηκα κάτι σκληρό να με πιέζει στον λαιμό.

Αφού εγλειψα όλη την μερέντα από τους κοιλιακούς του με άρπαξε και μας ανάποδογύρισε ώστε να είναι από πάνω μου.

"Δεν ξέρεις τι μου κάνεις" μου ψιθύρισε σεξουαλιαρικα στο αυτί.

"Βασικά ξέρω. Ή μάλλον αισθάνομαι" του είπα και εκείνος κοκκίνισε.  Εγώ γέλασα και εκείνος μπήκε μεσα μου ΑΦΟΎ έβαλε προφυλακτικό.

Αφού τελειώσαμε και οι δύο, ντυθηκαμε και βγήκαμε έξω επειδή είχαμε κανονίσει με τα παιδιά.

Γειά!

Πως πάει παίδες?

Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο 😏😏😏

Σποιλ: στο επόμενο θα έχει Κώστα - Γωγώ 😉

Till next time...

Cya 😘 

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now