Chapter 77

2.7K 293 28
                                    

(Still Δημήτρη P. O. V. )

Αφού φύγαμε αποφασίσαμε να πάμε σε ένα κλαμπ λίγο πιο έξω από το σπίτι μου.

Καθίσαμε όλοι μαζί σε ένα γωνιακό τραπέζι.

Ο Σταμάτης, ο Μιχάλης και ο Λούκ πήραν μια βότκα λεμόνι.

Η Αφροδίτη και η Γωγώ πήραν ουίσκι.

Η Δήμητρα και εγώ βότκα πορτοκάλι.

Και η Ιωάννα πήρε ένα Τζιν Τονικ.

Αρχίσαμε να μιλάμε για διάφορες μαλακιες.

Μετά όσο τα κορίτσια μίλαγαν για τις διακοπές τους, εμείς το γυρίσαμε στις γκομενες.

Πάλι συγχυστηκα! Επειδή μου θύμισαν τα κονε που μου κάνει κάθε τρεις και λίγο η μάνα μου.

Μετά από κάνα δίωρο, το κινητό της Ιωάννας χτύπησε εκείνη σηκώθηκε και πήγε στις τουαλέτες για να το απαντήσει.

Ιωάννας P. O. V.

Αφού πηγα στις τουαλέτες, σήκωσα το τηλέφωνο.

"Ναι;... ΤΙ;... ΠΩΣ;... ΓΙΑΤΊ;... Γιατί;" στο τέλος η φωνή μου έγινε ψίθυρος και έκλεισα το τηλέφωνο.

Έγειρα πάνω στην κλειστή πόρτα της τουαλέτας και άρχισα να κλαίω αηχα.

Γιατί; Γιατί αυτός; Γιατί έπρεπε να πεθάνει αυτός και όχι η κωλογρια η Τατιάνα;

Γιατί έπρεπε να πεθάνει αυτός;

ΓΙΑΤΙ;

ΓΙΑΤΙ ΓΑΜΩ ΤΟ! ΓΙΑΤΙ;

Μετά από λίγο βγήκα από την τουαλέτα.

Ξανακάθησα στο τραπέζι δίπλα από τον Σταμάτη.

Εκείνος πέρασε το ένα του χέρι γύρω από τους ώμους μου. Με φίλησε απαλά στα μαλλιά.

"Είσαι καλά;" με ρώτησε εγώ ένευσα θετικά για να μην καταλάβει τίποτα.

Αφού συζητήσαμε ακόμα λίγο τα παιδιά είπαν να φύγουμε όμως εγώ και ο Δημήτρης τους ειπαμε πως θα κάτσουμε λίγο ακόμα.

Εγώ  άρχισα να πίνω. Άρχισα να πίνω για να ξεχάσω.

Η μία ρωσική βότκα έγινε δύο.

Οι δύο τρεις.

Οι τρεις επτά.

Οι επτά δέκα...

Και μετά έχασα το μέτρημα.

Όσο εγώ έπινα μαζί μου έπινε και ο Δημήτρης. Αυτός μάλλον έπινε για να ξεχάσει τα προξενιά τα οποία του κανει η μάνα του.

Είχαμε γίνει και οι δυο ντιρλα όπως αλλιώς γράφεται αυτή η λέξη!)

Βγήκαμε από το κλαμπ, αφού πληρώσαμε και μετά αρχίσαμε να περπατάμε στον δρόμο.

Εγώ δεν ήξερα προς τα που να πάμε. Ήξερε όμως ο Δημήτρης μιας και αυτό το κλαμπ ήταν στην γειτονιά του.

Φτάσαμε έξω από...

Γεια σας !

Τι κάνετε?

Ελπίζω καλά!

Ηταν λίγο μικρό ε;😅

Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο 😄

Σποιλερ αλερτ: θα έχουμε δράματα...

Μην ξεχάσετε να κάνετε vote aka ☆ και comments aka 💬

Till next time....

Cya 😘

Girl VS Boys {Book 1}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ