Chapter 80

2.8K 296 28
                                    

(Still Ιωάννας P. O. V. )

Αφού πήγαμε στο σαλόνι είδαμε τα παιδιά να κάθονται στους καναπέδες ανά τρεις και ο Σταμάτης στην πολυθρόνα.

Τρεις τρεις. Στους καναπέδες τρεις τρεις. Τρεις τρεις. 🎶

Εγω και ο Δημήτρης πήγαμε και κάτσαμε στις δύο άδειες καρέκλες που είχαν απομείνει.

Εγώ κοίταζα το πάτωμα. Γαμω το! Αυτή η σιωπή με σκοτώνει!

"ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΓΑΜΩ ΤΟ; ΓΙΑΤΊ;" Φώναξε ο Σταμάτης.

Ο οποίος ακούστηκε από δω μέχρι την Κρήτη...😒

Σκάσε! Με το δίκιο του φωνάζει ο άνθρωπος! Τον κερατωσα.

Όταν σου λεγα γω χθες να σταματήσεις γιατί θα το μετανιώσεις δεν μ' άκουγες!

...

ΜΗΝ ΤΥΧΌΝΚΑΙ ΚΛΆΨΕΙΣ!

Αρχισα να κλαίω. Και το κακό είναι πως δεν έκλαψα μόνο στο υποσυνείδητο μου, αλλά τα δάκρυα κύλησαν αθόρυβα από τα μάτια μου στα μάγουλα μου και στην πραγματικότητα.

Θεέ μου τι εκανα; Απάτησα το άτομο που με αγαπούσε και το αγαπούσα! Γιατί έπρεπε να μάθησω χθες!; Γιατι;

"Ιωάννα" είπε ο Σταμάτης ψυχρά.

Πήρα μια βαθιά ανάσα για να μην καταλάβουν πως έκλαιγα "Ναι;" τον ρώτησα.

"Ξέρω πως κλαις. Δεν χρειάζεται να το κρύβεις" μου είπε. Ακόμη είχε εκείνον τον ψυχρό τόνο στην φωνή του.

ΓΑΜΩ ΤΟ  Με ξέρει καλά...

Σκουπισα τα δάκρυα από τα μάτια μου και ανασηκωσα το κεφάλι μου.

"Γιατί;" ρώτησε ο Σταμάτης με την φωνή του να ραγίζει στο τέλος.

"Σταμάτη... πραγματικά δεν το ήθελα. Δεν το θέλαμε. Ήμασταν μεθυσμένοι και οι δυο" του είπα και τον κοίταξα στα μάτια.

Ο Σταμάτης κοίταζε μια εμένα μια τον Δημήτρη.

Γ' πρόσωπο aka
.
.
.
Me!😄

"Ο Δημήτρης μέθυσε για να ξεχάσει αυτό που τον βάζει η μάνα του να περνάει. Εσύ γιατι;" ρώτησε ο Σταμάτης την Ιωάννα στο τέλος. ΑΚΌΜΑ ψυχρά.

"Θυμάστε χθες που με πήραν τηλέφωνο;" τους ρώτησε η Ιωάννα. Όλοι ένευσαν θετικά.

Η Ιωάννα πήρε μια βαθιά ανάσα πριν συνεχίσει. Ακόμη την πονούσε αυτό που έμαθε χθες.

"Ωραία. Λοιπόν, χθες έμαθα πως ο παππούς μου ο Ιβάν, ο άντρας της γιαγιάς μου της Τατιάνα, πέθανε. ΧΆΘΗΚΕ ΜΑ ΨΟΦΉΣΕΙ ΑΥΤΉ Η ΤΖΑΤΖΟΓΡΙΑ; ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ;" τους εξήγησε και φώναξε το τελευταίο μέρος κοιτάζοντας προς το ταβάνι aka ουρανό.

"Και εσένα τι σε νοιάζει; Νόμιζα πως δεν συμπαθούσε τους παππούδες σου" πετάχτηκε σαν την προρδη ο Μιχάλης. 

Η Ιωάννα κούνησε αρνητικάτο κεφάλι της "Οοοοχι. Εγώ η Γεβα ήθελα να πεθάνει. Τον παππού μου τον συμπαθούσα. Ήταν καλός γέρος. Μου έδινε ένα εκατοσταρικο τον μηνα" εξήγησε στην πορδή aka Μιχάλη η Ιωάννα.

Είχε alzheimer ο άνθρωπος, Θεός σχωρες τον, γι αυτό της έδινε λεφτά κάθε μήνα.

Γειαααα

Και πάλιιιι

Αντιοοοο

Vote and comment aka ☆ + 💬

Ta leme agapes! 💕

Till next time...

Cya 😘

Girl VS Boys {Book 1}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang