Chapter 45

4K 418 58
                                    

Και χωρίς να το καταλάβω...

Ήμουν κολλημένη στον τοίχο με έναν ΟΛΌΓΥΜΝΟ Σταμάτη να μου κρατάει τα χέρια από το κεφάλι μου.

"Άφησε με παλιοσκούληκα της λάσπης!" Του είπα και προσπάθησα να ελευθερώσω τα χέρια μου αλλά μάταια.

Εκείνος έσκυψε και έφερε τα χείλη του στα δικά μου. Εγώ φυσικά ανταποκρίθηκα η μουλαρω.

Δάγκωσε το κάτω χείλος μου και έτσι έβγαλα ένα ΜΙΚΡΌ αναστεναγμό. Τότε ο Σταμάτης βρήκε την ευκαιρία να διεισδύσει την γλώσσα του μέσα στο στόμα μου. Οι γλώσσες μας συναντήθηκαν και...

ΟΟΟΟ! ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΉΤΑΝ ΓΛΩΣΣΟΦΙΛΟ!

Ύστερα ένιωσα να πέφτω. Στο κρεβάτι. Μα καλά. Πως από το τοίχο πήγαμε στο κρεβάτι και δεν το κατάλαβα;

Ο Σταμάτης άρχισε να με φιλάει στον λαιμό ενώ τα χέρια του ήταν το ένα στον γοφό μου και το άλλο έτριβε την περιοχή μου.

Με το χέρι που είχε στον γοφό μου μου έβγαλε τη μπλούζα. Ύστερα μου έβγαλε το σορτσάκι.

Και τότε...

Άνοιξε η πόρτα και μπουκάρει μέσα η...

Για μαντέψτε;...

Η ΜΑΜΆ ΤΟΥ ΣΤΑΜΆΤΗ!

"Σταμ-" πήγε να πει αλλά όταν μας είδε σταμάτησε.

Κατευθείαν εγώ και ο Σταμάτης μπήκαμε κάτω από το πάπλωμα.

Η μητέρα του τον κοίταξε θυμωμένη.

"Δεν σου έχω πει να μην φέρνεις τις πουτανες με τις οποίες τραβιεσαι στο σπίτι;" Το αίμα μου άρχισε να βράζει. Πουτανα είσαι και φαίνεσαι γρια! Ο Σταμάτης κατάλαβε ότι είχα αρχίσει να τα παίρνω στο κρανίο και για αυτό μου έσφιξε απαλά το χέρι κάτω από το πάπλωμα.

"Μαμά η Ιωάννα δεν είναι πουτανα. Είναι η κοπέλα μου εδώ και ένα μήνα" της είπε ηρεμα και με πήρε αγκαλιά. Αχ το γλυκούλι μου!

Τότε η μαμά του με κοίταξε καλύτερα και μου χαμογέλασε.

"Συγγνώμη. Απλά δεν ήξερα ότι τα έχετε και δεν θέλω ο γιος μου να μπλέκει με ανήθικες κοπέλες" απολογήθηκε η μητέρα του. Εντάξει... τη καταλαβαίνω την κυρά από εδώ. Και γω δεν θα θελα το παιδί μου να μπλέκεται συνέχεια με... Ιεροδουλες. Εγώ της είπα πως δεν πειράζει. Ύστερα στράφηκε στον Σταμάτη.

"Μπορώ να σου μιλήσω λίγο ιδιαιτέρως; "τον ρώτησε και ο Σταμάτης με κοίταξε. Εγώ του ένευσα θετικά. Εκείνος σηκώθηκε έβαλε το μποξεράκι του και βγήκε έξω με τη μητέρα του.

Σταμάτης P. O. V.

Βγήκα  έξω από το δωμάτιο μαζί με τη μάνα μου.

Γαμω το! Πάνω που θα το κάναμε μετά από τόσο καιρό!

Σιγά τον καιρό. Λίγο παραπάνω από βδομάδα!

Σκασε Γιάννη!

Αχ Παναγιά μου! Δεν πάω καλά! Πολύ wattpad διαβάζω και έχω αρχίσει να έχω και γω ένα από αυτά τα περίεργα υποσυνείδητα.

Φυσικά και δεν πας καλά.

Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου Πάρη!

Γιάννη με λένε!

Εγώ από δω και πέρα θα σε φωνάζω Πάρη.

Γιατί;

Γιατί έτσι Πάρη... Χάρη, Κάρι,Παπαρι!

...

Λοιπόν πίσω στο θέμα μας..

"Τι θες μαμα;" τη ρώτησα έχοντας τα χέρια μου σταυρωμένα μπροστά από το στήθος μου.

"Αυτή σε θέλει μόνο και μόνο για τα λεφτά" μου απάντησε. Όπα! Όπα κάτσε! Δηλαδή λέει την ΙΩΆΝΝΑ ΜΟΥ. ΤΗΝ ΚΟΠΈΛΑ ΜΟΥ. Πρικοθύρα; Από που και ως που ούτε καν που την ξέρει!

"Πέρασε από εδώ μια ξανθιά κοπέλα που λέει πως είναι η κολλητή της και μου είπε πως όσο καιρό τα είχατε εκείνη τα είχε ταυτόχρονα και με αυτόν εδώ" μου είπε και μου έδειξε μια φωτογραφία στην οποία η Ιωάννα κοιμόταν με τον Λέβεντ δίπλα της.

Όμως υπήρχε μια λεπτομέρεια που με έκανε να καταλάβω πως αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε όταν η Rosie είχε ακόμα αμνησία.

Μια γρατζουνιά στο κεφάλι που ακόμα την έχει. Άρα δεν με απάτησε. Επειδή δεν με θυμόταν.

"Μαμά...

Γεια
Σας
Τι
κάνετε
Εγώ
Εδώ
Βαριέμαι
Είμαι η μόνη που δεν συμπαθεί την κυρά Σταυρούλα(μαμά Σταμάτη);;;

Till next time

Cya😘

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now