Δήμητρας P. O. V.
Εγώ ανέβηκα στην μηχανή του ξανθού... Πως τον είπαμε... Α! ΝΑΙ!... Λούκ.
Ενώ η Αφροδίτη με μεγάλη δυσαρέσκεια ανέβηκε στη μηχανή του... Μιχάλη.
Το μουλάρι! Μη του χέσω ότι έχει άχεστο! Μέσα σε μια από τις τσάντες που έριξε ο μαλακας ήταν μέσα και η ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ ΜΟΥ . ΤΟ ΆΧΡΗΣΤΟ ΣΚΟΥΠΊΔΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΊΑΣ!
ΕΞΑΙΤΊΑΣ ΤΟΥ Η ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΜΟΥ ΉΤΑΝ ΣΠΑΣΜΈΝΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ!
"Με... πονάς" μου είπε ο Λούκ.
Τότε κατάλαβα πως όλη αυτή την ώρα είχα μπήξει τα νύχια μου στη σάρκα του. Κατευθείαν χαλάρωσα την λαβή μου.
"Συγγνώμη" του είπα και ετριψα λιγο στο σημεία στα οποία τον είχα νυχωσει.
"Δεν πειράζει" μου απάντησε.
Αφού φτάσαμε στην καφετέρια...
Ο Σταμάτης με την Ιωάννα κάθισαν σε έναν καναπέ.
Ο Κώστας κάθισε σε έναν άλλο καναπέ με λίγο πιο δίπλα του τον Δημήτρη.
Η Αφροδίτη κάθισε σε μια καρέκλα και απέναντί της ο Μιχάλης.
Και εγώ με τον Λούκ σε έναν άλλο καναπέ.
Αφού παραγγείλαμε και η σερβιτόρα την έπεσε στα αγόρια αρχίσαμε να συζητάμε για διάφορα θέματα. Ξαφνικά ο Λούκ έσκυψε προς το μέρος μου.
"Πάντως έχεις μεγάλα νύχια" μου ψιθύρισε. Εγώ γύρισα να το κοιτάξω.
"Κάτι καινούργιο έχεις να μας πεις;" τον ρώτησα με την ειρωνεία φουλ στη φωνή μου.
"Γιατί έμπηξες τα νύχια σου πάνω μου;" με ρώτησε ακόμα ψιθυρίζοντας ο Λούκ.
"Απλά θυμήθηκα την καημένη μου σοκολάτα που ήταν σπασμένη χάρις αυτού του χαϊβανιού του Μιχάλη!" Του ψιθύρισα θυμωμένα.
"Είσαι λάτρεις της σοκολάτας;" με ρώτησε ψιθυριστά. Ντααα! Τώρα το κατάλαβε αυτός; Τόση ώρα που τρώω την σοκολατόπιτα δεν το πήρε χαμπάρι;
"Εγώ; Λάτρεις της σοκολάτας; Πότε" Του είπα σαρκάστικα.
Εκείνος με αγριοκοίταξε.
"Ο πατέρας μου έχει εργοστάσια σοκολάτας" μου ψιθύρισε και πάλι. Χεσ- όπα όπα! Κάτσε! Εργοστάσια σοκολάτας; respect στον Λούκ και το πατέρα του! Όποιος ασχολείται με την σοκολάτα είναι άγιο άτομο!
Εγώ έμεινα σιωπηλή.
"Αν θες μπορώ να σε πάω μια μέρα από το εργοστάσιο να δεις πως είναι. Και φυσικά να φας!" Μου είπε με ένα λοξό χαμόγελο. Μμμ... παρόλο που δεν τον συμπαθώ τόσο αυτόν τον τυπά... και τον ξέρω μια μέρα... Η πρόταση είναι αρκετά δελεαστική. Μωρε δε πα στο διαολο! Πάνω από όλα η σοκολάτα! Αυτός ήταν και ο λόγος που συμφώνησα...
Hola mi friend!
Как дела?
Πάντα καλά.
Εργοστάσια σοκολάτας 🍫..... Σοκολάτα big love! ❤❤❤
Δεν έχω κάτι άλλο να πω...
TILL NEXT TIME...
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...