Chapter 14

5.8K 603 64
                                    

"Δεν το ήξερα ρε ότι αφού φασώθηκες με την κολλητή της είσαι ακόμη το αγόρι της!" σαρκάστικε ο Σταμάτης.

Το σκυλί της Κολάσεως αγριοκοίταξε τον Σταμάτη "Εσύ πως το ξέρεις;" τον ρώτησε μέσα από τα δόντια του.

"Εγώ του το είπα" απάντησα αυτάρεσκα στο Σκυλί της Κολάσεως.

Το Σκυλί της Κολάσεως με κοίταξε απορημένος. "Γιατι;" με ρώτησε.

"Γιατί με ρώτησε και μιας και του χρώσταγα, του απάντησα " έλυσα την απορία του Σκυλιού της Κολάσεως.

"Τι του χρώσταγες;" με ρώτησε κοιτάζοντας με βλοσυρά.

"Το ότι με μάζεψε όταν μέθυσα χθες" του απάντησα.

"Γιατί μέθυσες χθες; " με ρώτησε τι Σκυλί της Κολάσεως. Αχ Θεέ μου που τον βρήκαν;

Τότε τα πήρα στο κρανίο. Σηκώθηκα και στάθηκα ακριβώς απέναντι από αυτό το απόβρασμα της κοινωνίας και του έριξα μια πολύ δυνατή γονατιά στα αρχίδια του. Μετά έπιασα το κεφάλι του και το έφερα με φορά στο γόνατό μου. Ακούστηκε ένα κρακ το οποίο ήταν από το σπάσιμο της μύτης του και ύστερα του έχωσα κλοτσιά στο στομάχι κάνοντας τον να παραπατήσει.

Μετά έκανα μεταβολή και ξανακάθησα στο παγκάκι. Το Σκυλί της Κολάσεως ήταν γονατισμένο λίγο πιο πέρα και τα Bad boys κοίταζαν μια εμένα μια εκείνον.

Τότε χτύπησε το κουδούνι για να μπούμε μέσα. Εμένα μου φαίνεται, ή άργησε λίγο;

Εγώ πήρα τα πράγματα μου και πήγα στη τάξη. Πωω πρώτη ώρα ιστορία! Γαμω το. Και δεν έχω διαβασει. Ας πέσει κάτι που ξέρω... Σε παρακαλώ Θεούλη μου! Όταν κάθισα στο θρανίο είδα ότι ούτε η Ολένα ούτε η Σία και φυσικά ούτε ο Λέβεντ κάθισαν δίπλα μου.

Μετά από λίγο μια αγορίστικη φιγούρα ήρθε και κάθισε δίπλα μου.

"Πειράζει; " με ρώτησε ο Σταμάτης.

"Δώδεκα χιλιάδες φορές εσύ πάρα οι άλλοι τρεις μαλακες που τους θεωρούσα φίλους μου" του απάντησα χωρίς να τον κοιτάξω. Που φτάσαμε, ε;

Και μόλις μπήκε η καθηγήτρια. Να και η καταδίκη μου...

"Λοιπόν παιδιά, ποιος θα μου πει... ποιος θα μου πει... Ο Αλέξανδρος!" αναφώνησε η καθηγήτρια "Για πες μας Αλέξανδρε..." συνέχισε η καθηγήτρια, αλλά εγώ σταμάτησα να προσέχω. Αφού δε με ρώτησε, ΔΌΞΑ ΣΟΙ ΚΎΡΙΕ ΔΟΟΟΞΑΑΑ ΣΟΙΙΙ!

Η υπόλοιπη μέρα πέρασε ήσυχα. Ο Σταμάτης δεν με ενόχλησε στα μαθήματα όσο καθόταν δίπλα μου και στα διαλείμματα σεβάστηκε την επιθυμία μου να μείνω λίγο μόνη μου. Όταν σχολάσαμε, ο Σταμάτης με πλησίασε.

"Θα σε πάω από το σπίτι μου να πάρεις τα ρούχα σου και μετά θα σε πάω μέχρι το δικό σου σπίτι. Εντάξει;" μου είπε.

"Οκ" του απάντησα και πήγαμε προς τη μαύρη Honda μηχανή του.

Τελικά ο Σταμάτης είναι γλυκούλης ε;;;❤

Εμένα πάντως μου αρέσει😍

Till next time....

Cya 😘

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now