Chapter 74

2.8K 309 23
                                    

Ιωάννας P. O. V. (μετά το προμ)

Αφού ο Σταμάτης πάρκαρε την lamborghini του στο γκαράζ του σπιτιού μου, έσκυψε και με φίλησε παθιασμένα στο στόμα.

Εγώ ανταπέδωσα το φιλί και του τράβηξα ελαφρώς τα μαλλιά. Εκείνος έγειρε κατά πάνω μου. Με αποτέλεσμα να πέσουμε πίσω και οι δυο.

Συνεχίσαμε να φιλιόμαστε παθιασμένα. Μετά από λίγο του ξεκούμπωσα το πουκάμισο αφήνοντας τον topless.

Το αγγλικό σε μαρανε...😒

Ο σατ απ γιουρ φακινγκ μαουθ! Μπορείς να μιλήσεις πιο μετά... ή και πότε!

Talk to the finger bitch! Αλλά θα φύγω γιατί δεν έχω καμία όρεξη να δω εσάς τους δύο να πηδιεστε...

...Στο διαολο!

Back to reality...

Το χέρι του γλίστρησε από την πλάτη μου στη μέση μου και από κει στον μηρό μου.

Και από εκεί μέσα από την φούστα μου. Έπιασε το μοβ δαντελοτο μου βρακάκι από το λάστιχο. Και ΤΣΟΥΠ! Το έσκισε.

Άρχισε να με τρίβει κάνοντας ακόμα πιο υγρή απ' ότι ήμουν. Μετά από μερικα δευτερόλεπτα μου έβαλε ενα δάχτυλό. Εγώ οφ κορς άρχισα να βογκαω και να αναστεναζω.

Μετά έβαλε και άλλο. Καθώς μπαινοβγαζε (εφεύρεση λέξης vol. 2😂) τα δάχτυλα του μέσα μου, με φιλησε στον λαιμό . Ήμουν ένα χιλιοστό πριν τελειώσω. Όμως τα έβγαλε και μου έκλεισε το μάτι ενώ τον αγριοκοίταζα.

Εγλυψε το ένα του δάχτυλο "Μμμ... νόστιμο" είπε με ένα πονηρό χαμόγελο. Εγώ τον κοίταξα με γουρλωμένα μάτια. Χαχανισε λίγο και μετά με κοίταξε μέσα στα μάτια "Δοκίμασε" μου πρόσταξε φέρνοντας πιο κοντά στο στόμα μου το δάχτυλό του.

Εγώ διστακτικά το εγλυψα.

ΑΝΩΜΑΛΗΗΗ!

ΣΚΆΣΕ!

ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΆΣ-

Ο Σταμάτης διέκοψε την φωνούλα μπαίνοντας μέσα μου. Αφού φόρεσε προφυλακτικό.

Εγώ έμπηξα τα νύχια μου στην πλάτη του και άρχισα να αναστεναζω πιο έντονα.

Πω μαλακα... Πρώτη φορά το κάνω σε αμάξι. Ιδικά σε LAMBORGHINI.

Τελειώσαμε και οι δύο ταυτόχρονα αναστεναζοντας ο ένας τον όνομα του άλλου.

Δις γουαζ σο φακινγκ ασαμ!

Δεν θα το σχολιάσω αυτό...😒

Τοκ του δε φινγκερ *κάνει κωλοδάχτυλο*

δεν σε αντέχω άλλο...😧

Αφού ντυθηκαμε πήγαμε μέσα στο σπίτι και κάναμε round 2.

Ύστερα μας πήρε τηλέφωνο ο Μήτσος για να συναντηθούμε αύριο το πρωί. Μετά από λίγο μας πήρε ο ύπνος.

Γειααα και πάλι μα φρεντς!

Ανέβασα και άλλο Chapter σμρ! Γει!

Στο επόμενο θα έχει Μιχάλη - Αφροδίτη 😉

Τα λέμε!

Till next time...

Cya 😘

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now