Λούκ P. O. V.
Αντε γεια ρε! Αντε γεια!
Επιτέλους βρήκα κάποιον που έχει μανία με την σοκολάτα!
Βλέπετε... κατάλαβα πως η Δήμητρα έχει αδυναμία στη σοκολάτα γιατί δέχτηκε να την πάω στο εργοστάσιο παρόλο που με ξέρει μια μέρα και δεν με συμπαθεί.
Αχ τι ωραία!
Εδώ μέσα είμαι ο μόνος που του αρέσει πραγματικά η σοκολάτα.
Όχι ότι οι υπόλοιποι δεν τρώνε τη σοκολάτα, αλλά όχι όπως εγώ!
Εγώ τρώω πέντε είδη σοκολάτας την ημέρα. Μια αμυγδάλου το πρωί, μια γάλακτος ενδιάμεσα. Μια υγείας το μεσημέρι. Μια κουβερτούρα το απόγευμα και τέλος ΜΕΡΈΝΤΑ.
ΑΧ ΜΕΡΕΝΤΑΑΑ.
ΜΑ ΛΟΒ!
Λουκ κόψε τις μαλακιες και φερσου σαν άντρας!
Τέλος πάντων...
Έτσι όπως καθόμαστε και μιλάμε ο Μιχάλης έσκυψε και είπε κάτι στο αυτί στη Δήμητρα.
Ότι και να της είπε την έκανε τούρμπο γιατί σηκώθηκε πάνω και του έχωσε μια μπουνιά στη μύτη. Ακούστηκε ένα μεγάλο και ωραίο κρακ. Πάει. Η μυτούλα του έκανε φτερά. Αίμα έτρεχε από τη μυτόνγκα του.
Η Αφροδίτη σηκώθηκε και έπιασε την Δήμητρα από τα μπράτσα. Της ψιθύρισε κάτι.
"Είπε ότι θα του άρεσε πολύ αν δεν ερχόμουν το βράδυ σπίτι ώστε να είσαι μόνη σου και να βρει την ευκαιρία να σε πηδηξει" της είπε η Δήμητρα που όλη αυτή την ώρα δεν είχε πάρει το βλέμμα της από τον Μιχάλη. Τα μάτια της Αφροδίτης άνοιξαν διάπλατα και πλησίασε τον Μιχάλη. Του έχωσε μια κλοτσιά στον ανδρισμό του. Ήταν τόσο δυνατή που τον λυπήθηκα το γομαρι.
"ΆΘΛΙΟ ΣΚΟΥΠΊΔΙ!" του φώναξε η Αφροδίτη. Η Αφροδίτη γύρισε και κοίταξε την Δήμητρα. Την κοίταξε με έναν περίεργο τρόπο και η Δήμητρα ένευσε θετικά. Αναρωτιέμαι τι της ζήτησε.
"Άθλιε παλιοπηδήκουλα. Γαμιόλικο υποχθόνιο σκουπίδι του κάμπου! Παιδεραστή! Πορνόγερε. Παλιομαλακα. Παπαρ'. Σπαζαρχίδι. Μαλακα. Σκούληκα της λάσπης!" Του είπε σε Θεοπούλα style.(Παρα 5 φορέβερ 😍).
Όλα τα αγόρια την κοιτάζαμε σαν στήλες αλατος.
Βέβαια τα κορίτσια δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Μάλλον την είχαν συνηθίσει...
Αφού ο Δημήτρης βοήθησε τον Μιχάλη να σηκωθεί και του έδωσε μια πετσέτα για να σκουπίσει τα αίματα, όλοι συνεχίσαμε να μιλάμε σαν να μην είχε συμβεί τίποτα από όλα αυτά. Όλοι εκτός από τον Μιχάλη που αγριοκοίταζε την Δήμητρα και την Αφροδίτη. Το πώς δεν μας πήρε χαμπάρι όλη η καφετέρια δεν έχω ιδέα...
Τα ήθελε και τα παθε ο ηλιθιος...
Γειααα.
Τι κάνετε????
Εγώ αυτή τη στιγμή βλέπω Disney Chanel το οποίο αποφάσισε να βάλει το lolirock....
Εμ....Ναι.....Τέλος πάντων....
Αχ καλέ! Ο Λούκ είναι λάτρεις της σοκολάτας!
Σοκολάτα φορέβερ 🍫❤❤❤
Έπεσε ξυλο και βρισίδι 😄
Till next time...
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...