Chapter 39

4K 421 31
                                    

Τρεις μέρες μετά, δηλαδή σήμερα στις 21:30 της έδωσαν εξιτήριο μιας και δεν "είχε τίποτα".

Την πήγαμε στο σπίτι.

Την βάλαμε για ύπνο μιας και είχε πάει 10 και ο γιατρός είπε πως χρειάζεται να ξεκουράζεται.

Ξάπλωσα δίπλα της και κοιμήθηκε στην αγκαλιά μου.

Πόσο μου είχε λείψει το άρωμα της. Τριαντάφυλλο. Τι άλλο θα μύριζε;

Πόσο μου έλειψε το κορμί της.

Γαμω το! Αν δεν ήταν παρθένα... Θα την έβαζα κάτω και θα την έκανα να πει τον δεσπότη Παναγιώτη και τον Μωάμεθ μπαλαρίνα!

Γιατί πρέπει αυτό το κορίτσι να με καυλώνει τόσο πολυ; Ούτε η Ολένα δεν με ανάβει έτσι! Μάλλον θα φταίει το ότι δεν μπορώ να την έχω πλέον. Ή μάλλον την έχω τώρα. Μέχρι να... θυμηθεί...

Την επόμενη μέρα...

Ξύπνησα την Ιωάννα και της είπα να ετοιμαστεί για να πάμε στο σχολείο.

Την πήγα εγώ στο σχολείο μιας και η δικιά της μηχανή είχε γίνει... Πως να το πω κόσμια; Α ναι! ΚΏΛΟΣ! Τέλος πάντων...

Μόλις φτάσαμε το σχολείο...

Εγώ και η Ιωάννα περάσαμε μπροστά από την 'Bad Gang' χεράκι χεράκι. Σου αρέσει αυτό Σταματακο; Ε;

Ο Λούκ, ο Μιχάλης, ο Κώστας και ο Δημήτρης μας κοίταζαν λες και ήμασταν εξωγήινοι.Ο Σταμάτης από την άλλη μας κοίταζε πληγωμένος και ΜΕ κοιταζε ΠΟΛΎ θυμωμένα.

Ο Σταμάτης και οι υπόλοιποι μας πλησίασαν.

"Που ήσουν χθες; Σε περιμέναμε δύο κολογαμημένες ώρες!" Αναφώνησε ο Κώστας.

Η Ιωάννα τον κοίταξε μπερδεμένη. Βασικά τον κοίταξε με ένα ύφος που σαν να έλεγε 'WHAT THE FUCK?'.

" Χθες ήταν τα γενέθλια μου και είχες πει ότι θα ερχόσουν" είπε ο Δημήτρης. Φαινόταν πραγματικά στεναχωριμένος.

"Γιατί να πάω στα γενέθλια ενός από σας; Το είχατε που το είχατε λίγο το χάσατε και αυτο; Επίσης χθες ήμουν στο νοσοκομείο" τους είπε. Γαμω τη μου Ιωάννα! Δεν μπορείς να κρατήσεις το στοματάκι σου κλειστό;

"Ιωάννα γιατί ήσουν στο νοσοκομείο; Τι έπαθες; Είσαι καλά; "την ρώτησε γεμάτος ανησυχία ο Σταμάτης.

"Νομίζω... Εσύ γιατί ρωτάς; Για να μου ξανακάνεις καμιά φάρσα;" τον ρώτησε θυμωμένη σηκώνοντας το φρύδι της.

"Ιωάννα. Είσαι το κορίτσι μου! Νομίζεις πώς δεν νοιάζομαι για εσένα;" την ρώτησε με σοκ στη φωνή του. Επίσης άνοιξε διάπλατα τα χέρια του σε απόγνωση.

Η Ιωάννα γέλασε.

"Σοβαρά τωρα; Σιγά μην τα έφτιαχνα εγώ ποτέ μαζί σου! Σου το είπα και όταν σε πρωτογνωρισα. Προτιμώ να μπω στο τρελαδικο πάρα να τα φτιάξω μαζί σου" Του είπε έκανε στροφή και έφυγε.

Привет!

Как дела?

Τλκ... Ο ΗΛΊΘΙΟΣ ο Λέβεντ το πε και το κανε!😡😡😡

Τον καημένο τον Σταμάτη... Τον λυπάμαι 😢😭😢


Till next time....

Cya 😘

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now