( Σταμάτης ⬆)
------------------------------------------
(Ακόμα Σταμάτης P. O. V.)Αμέσως πήρα τους άλλους τέσσερις μαντράχαλους και τους είπα να έρθουν προς στο σπιτάκι.
Όταν τους είδα στον δρόμο τους έκανα σήμα να σταματήσουν. Εκείνοι σταμάτησαν.
"Τι θες ρε και έπρεπε να έρθουμε αμέσως;" τον ρώτησε ο Μιχάλης.
"Η Ιωάννα "τους απάντησα αμέσως.
"Πάλι για τη γκόμενα θα μιλάμε ρε μαλακα; Εντάξει δε λέω τη συμπαθώ πολύ την Ιωάννα, αλλά αφού πρ-" πήγε να πει ο Κώστας όμως τον διέκοψα.
"Αυτό είναι το θέμα. Δεν τους διάλεξε. Νομίζω πως η μνήμη της σταμάτησε λίγο πριν τη κερατώσει ο Λέβεντ με την Ολένα" τους είπα. Όλοι με κοίταξαν με μπερδεμένο ύφος. Εγώ τους έκανα νόημα να πλησιάσουν στον θάμνο. Τους είπα να κοιτάξουν. Κοίταξαν.
"Γιατί η μηχανή της Ιωάννας είναι σαν να συγκρούστηκε με τρένο;" ρώτησε απορημένος ο Δημήτρης.
"Θυμάσαι τι πρωί που είπε ότι χθες ήταν στο νοσοκομείο; Θα τράκαρε το πιθανότερο. Και -" Είπα
"Και έπαθε αμνησία" πετάχτηκε ο Λούκ.
"Τα πιάνεις γρήγορα Λούκι από ότι βλέπω..."του είπα. Εκείνος μου έβγαλε έξω τη γλώσσα.
"Και τώρα ρε μαλακες... τι θα κανουμε; Πρέπει να βεβαιωθούμε" μας ανακοίνωσε ο Κώστας.
"Ρε Δημήτρη... μιας και ο πατέρας σου έχει τις περισσότερες διασυνδέσεις... Δεν τον ρωτάς αν σε κάνα νοσοκομείο γράφει το όνομα της Ιωάννας; " του είπα κοιτάζοντας τον στα μάτια.
"Οκ" είπε και πήρε τηλέφωνο. Μάλλον τον πατέρα του. Άρχισε να μιλάει στα τούρκικα μιας και ο πατέρας του είναι μίσος Τούρκος και μίσος Έλληνας.
"Eh, aslında Joanna bir hastane deydi" μας είπε στα τούρκικα και εμείς τον κοιτάξαμε λες και μίλαγε κινέζικα. Εκείνος μάλλον κατάλαβε ότι δεν καταλάβαμε Χριστό γιατί ύστερα μας είπε :
"Λοιπόν, όντως η Ιωάννα βρισκόταν σε ένα νοσοκομείο"
Όλοι οι υπόλοιποι κάναμε ένα 'αααα' ως ένδειξη ότι καταλάβαμε.
Ο Δημήτρης μας είπε πιο νοσοκομείο και έτσι και οι πέντε πήγαμε σε αυτό το νοσοκομείο.
Μόλις πήγαμε βρήκαμε έναν γιατρό. Τον πλησιάσαμε. Τον ρώτησαμε αν ήξερε τι είχε πάθει η Ιωάννα Πετρόφ και εκείνος μας είπε πως είχε πάθει προσωρινή αμνησία.
Και ναι !Εγώ ο Σταμάτης Παπαδόπουλος ήμουν σωστος!
Γεια
Και
Αντίο
Τα λέμε
Till next time...
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...