Όταν φτάσαμε χτύπησε το κουδούνι για να ξαναμπούν τα παιδιά στις τάξεις.
Έτσι εγώ και ο Σταμάτης μπήκαμε στην τάξη, ΑΛΛΆ!... πιασμένοι χεράκι χεράκι!
OH FUCK! Πρώτη φορά μπαίνω σε κάποιον χώρο μαζί με ένα αγόρι χέρι χέρι! Ούτε καν με το Λέβεντ που τα είχαμε για τρία χρόνια!
Και... Guess what! Everybody's watching us... Ίδιος κάποιος... Guess who!... Το άθλιο Σκυλί της Κολάσεως ονόματι Λέβεντ.
"Τι κοιτάς ρε μπάμια;" τον ρώτησα με έναν μορφασμό στο ΥΠΕΡΤΈΛΕΙΟ πρόσωπο μου.
"Από πότε πιάνεστε χεράκι χεράκι εσείς οι δυο;" μας ρώτησε με έναν τόνο κοροϊδίας στην φωνή του ο Λέβεντ.
"Από σήμερα" του απάντησε ξερα ο Σταμάτης και πήγαμε και κάτσαμε στις καρέκλες μας. Πάλι καλά που δεν είχε έρθει ακόμα η καθηγήτρια.
Ποοο. Το γκαντέμιασα! Μόλις μπήκε η κύρια Παπακωνσταντίνου. Ε, καλά. Πάλι καλά έχουμε Γλώσσα και όχι κάτι χειρότερο.
"Λοιπόν παιδιά, αυτή την ώρα θέλω να μου γράψετε μια έκθεση για τον/την αγαπημένο/αγαπημένη σας χαρακτήρα από κόμικ ή κινούμενα σχέδια" μας ανακοίνωσε η κ. Παπακωνσταντίνου.
Όλοι ξεφυσοντας (εκτός από τα φυτά και τα σπασικλάκια του τμήματος) πήραν ένα φύλλο χαρτί, έναν στυλό και άρχισαν να γράφουν.
Ο Σταμάτης έγραψε για τον Μπάτμαν, μιας και τον έχει και σε μποξεράκι...*γκουχου γκουχου* και εγώ έγραψα για την Inner Moka
Ιδού η έκθεση μου:
Η αγαπημένη μου ηρωίδα από manga και anime είναι η Inner Moka Akashiya.
Η Inner Moka είναι μια ηρωίδα από το manga 'Rosario + Vampire' του Ikenda Akihisa.
Έχει άσπρα μαλλιά μέχρι την μέση, και κόκκινα υπέροχα μάτια και στο anime συνέχεια φοράει μια κάρο φούστα που όταν κλωτσάει ή φυσάει της φαίνεται το λευκό της βρακάκι. Από πάνω, φοράει ένα λευκό πουκάμισο και απ' έξω ένα πράσινο σκούρο πουκάμισο. Σκούρες μπλε κάλτσες μέχρι το γόνατο και μαύρες μπαλαρίνες.
Είναι... Νομίζω 16 χρονών και S class super monster! A true vampire! Όπως λένε και στο anime.
Ο λόγος που μου αρέσει είναι ότι είναι θεά και κάνει όλους οσους ενοχλουν εκεινη και τους φιλους της τόπι στο ξυλο! Αλλά καταβάθος είναι καλή.
-----------------------------------------------------------
Αυτή ήταν η έκθεση μου. Καταπληκτική ε; ε; Αξίζει 20 έτσι δεν είναι;
Βασικά σε σχέση με του Σταμάτη αξίζει! Ο λόγος; Ιδού!
Η έκθεση του Σταμάτη :
Ο αγαπημένος μου ήρωας από κόμικ αλλά και από παιδικό είναι ο Μπάτμαν.
Ο Μπάτμαν ζει στο Γκόθαμ Σίτι και κυνηγάει κακούς.
Περισσότερο κυνηγά τον Τζόκερ.
Ο Μπάτμαν μου αρέσει γιατί είναι ο Μπάτμαν.
-----------------------------------------------------------
Χτύπησε το κουδούνι...
Όλοι παραδώσαμε τα γραπτά στην έδρα και βγήκαμε έξω. Εγώ με την υπόλοιπη Bad Gang πήγαμε στην πίσω αυλή.
Εκεί τα παιδιά μας ρώτησαν τι στα κομμάτια έγινε και εμείς τους είπαμε τι έγινε χθες και σήμερα... (Χωρίς αναλυτικές περιγραφές).
Holllllllllaaaaaaaaa
Mi friendddddd
Χεράκι χεράκι ακούω....Θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας για αυτό το κεφάλαιο.
Tillnexttime
Cya😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...