(Λούκ P. O. V. )
Έχετε αισθανθεί... άβολα, ντροπιασμενοι, αλλά και θυμωμένοι ταυτόχρονα;
Ε λοιπόν έτσι αισθάνομαι και γω τώρα!
Άβολα και ντροπιασμενος επειδή στην πόρτα στέκεται... μουσική αγωνίας παρακαλώ...
Ο ΛΥΚΙΑΡΧΗΣ!
Αλλά και θυμωμένος γιατί μου χάλασε το υπέροχο φάσωμα με την Δήμητρα!
"Νικολάου, Παύλου τι κάνετε εδώ;" μας ρώτησε.
"Παίζουμε περνά- περνά η μελισσα" του απάντησε η Δήμητρα με τον σαρκασμό να κάνει ντουέτο με την ειρωνεία στη φωνή της. Ο λυκιαρχης την αγριοκοίταξε.
"Ετ-" πήγε να πει ο λυκιαρχης όμως η Αφροδίτη τον διέκοψε.
"Δήμητρα ο Λούκ σε γουστάρει!" Μόλις μας είδε χαμογέλασε αμήχανα.
"Μάλλον το κατάλαβες" με ένα αμήχανο χαχανιτο έφυγε αφήνοντας μας μόνους και πάλι με τον λυκιαρχη.
"Λοιπόν Νικολάου, Παύλου-" πήγε να πει αλλά τον διέκοψα.
"Εμείς τίποτα κ. Λυκιαρχη. Ο πατέρας μου έχει κάνει μια μεγάλη χορηγία στο σχολείο και αν θέλω μπορώ να του πω να την ακυρώσει. Επίσης εμείς δεν βγάζαμε τα μάτια μας. Άλλοι τα βγάζουν. Αν θέλετε πηγαίνετε μια βόλτα από το δωμάτιο της Έλενας και σίγουρα θα δείτε κάτι πικάντικο" του είπα και του έκλεισα το μάτι στο τέλος. Εκείνος με κοίταζε άφωνος. ΧΑ! Σε αποστομωσα γερο! Αντε τζασε τώρα έχουμε και δουλειές να κάνουμε! Λες και διάβασε τις σκέψεις μου έφυγε αφήνοντας μόνους εμένα και το κορίτσι ΜΟΥ! Τονίζω το ΜΟΥ για να εξηγούμαστε. Όποιος τολμήσει να αγγίξει την Δήμητρα θα του κόψω τις μπαλες! Γκε γκε? Αντιλαβου? Καταλάβατε? Καπίσι? Οκ? Αντε μπράβο...
Λοιπόν πίσω στο στορι...
Εγώ κοιταχτηκα με την Δήμητρα και βάλαμε ταυτόχρονα τις μπλούζες μας. Μας το χάλασαν οι μαλακες! *cries* FUCK!
Εντάξει ρε μαλακα το πιάσαμε ότι έχεις αγαμιες, αλλά εμείς τι φταίμε;
Λέει η φωνή που κάνει συνέχεια sex comments...😒
Σκάσε!
Εσύ να σκάσεις. Εγώ φταίω που κάθομαι και ακούω τις βλακείες σου!
"Ε!"η Δήμητρα φώναξε μέσα στο αυτί μου. Εγώ έτριψα το καημένο αυτάκι μου που υπέφερε από την αγριοφωναρα της.
Ναι αλλά σου αρέσει όταν φωνάζει.
Shut up your fucking mouth! Αι παρατα μας!
"Γη καλεί Λούκ!... you here?" Με ρώτησε η Δήμητρα ενώ παράλληλα κουνούσε το χέρι της πάνω κάτω μπροστά από το πρόσωπο μου.
"Ναι ναι" της είπα. Εκείνη με κοίταξε περίεργα όμως δεν είπε τίποτα.
Γεια
σου
Κόσμε
!Τι
κάνεις
Κόσμε
?Και ναι παιδιά είναι γεγονός ο λυκιαρχης τους έκανε τσακωτους τους φίλους μας....😈
Δεν ξέρω για εσάς αλλά έχω αρχίσει να συμπαθώ το υποσυνείδητο!😉
Δεν έχω κάτιάλλο να πω σοοοο...
TILL NEXT TIME...
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...