Αφού περπάτησα μέχρι τη πίσω αυλή (το μέρος στο οποίο πήγαιναν μόνο τα Bad boys ) όταν έφτασα εκεί άκουσα κάτι ψιθύρους.
"Τελικά τι έγινε; Την έριξες τη γκόμενα;" ρώτησε ο... Λούκ νομίζω.
"Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει πια" του απάντησε ο Σταμάτης.
"Πως και έτσι ρε; Αφού εσύ πρότεινες να βάλουμε στοίχημα για το πότε θα ρίξεις την Πετρόφ" του υπενθύμισε ο Μιχάλης. Όπα! Είχε βάλει στοίχημα για το αν θα με κάνει να του κάτσω; Τι στο μπούλο;
"Ναι εγώ το είχα προτείνει όμως τώρα αυτό θέλω να σταματήσει. Αν είναι θα την κάνω να με ποθεί ταμάλα γιατί και αν την γουστάρω και αυτό το κατάλαβα σήμερα. Όχι επειδή έβαλα στοίχημα μαζί σας" τους δήλωσε. Τι; Ιωάννα ηρεμία. Θα τους σκοτώσεις αφού σκοτώσεις πρώτα την τριάδα πορνία.
"Τι κάνεις λέει;" τον ρώτησε ο Δημήτρης.
"Αυτό που άκουσες" του απάντησε ο Σταμάτης κοφτά.
Μετά από λίγο προχώρησα προς το παγκάκι πιο δίπλα τους . Όλοι γύρισαν και με κοίταξαν. Εγώ έβγαλα το τετράδιό μου ,το μολύβι μου και το κινητό μου. Άνοιξα το κινητό μου και πήγα στο Google Play για να βάλω μουσική.
"Μην τολμήσεις να βάλεις μουσική" με προειδοποιήσε ο Κώστας.
"Γιατί ρε;" τον ρώτησα σηκώνοντας το φρύδι μου.
"Γιατί δεν θέλω να ακούσω αυτόν τον φλώρο ,τον Justin Bieber" μου απάντησε (sorry beliebers but... Yeah).
"Γιατί θα ακούσεις Justin Bieber; "τον ρώτησα σμίγοντας τα φρύδια μου.
"Γιατί αυτόν δεν πας να βαλεις;" με ρώτησε κοροϊδευτικά ο Λουκ.
"Λούκα φάε τη γλώσσα σου! Δεν έχει έρθει η τελευταία μου μέρα για να ακούσω τον Bieber!"του απάντησα δήθεν θιγμένη.
"Τότε τι θα εβαζες;" με ρώτησε ο Δημήτρης.
"Το 'Comatose' των 'Skillet'" απάντησα στον Μήτσο λες και ήταν αυτονόητο.
Όλοι με κοίταζαν σαν χάνοι. Εγώ απλά τους αγνόεισα και έβαλα το τραγούδι να παίζει και άρχισα να τραγουδάω.
"I hate feeling like this
I'm so tired of trying to fight this I'm sleeping and all I dream of...
Is waking to youTell me that you will listen
You're touch is what I'm missing
And the more I hide I realize
I'm slowly losing youCOMATOSE...
I will never wake up without an overdose....
Of you!"Και μπλα μπλα μπλα...
Όσο τραγούδαγα άρχισα να σχεδιάζω την Inner Moka Akashiya, την αγαπημένη μου ηρωίδα από το Rosario+Vampire δηλαδή. Όταν τελειώσα έκλεισα την μουσική και έβαλα μέσα το τετράδιο.
Ύστερα από λίγο με πλησίασαν τα αγόρια.
"Πως ξέρεις το Comatose; " με ρώτησε ο Σταμάτης. Γιατί, μυστικό του κράτους είναι το τραγούδι για να μην το ξέρω. Έλεος, πόσο σεξισμος πια!
Πριν προλάβω να πω αυτά που σκέφτηκα όμως, ακούστηκε μία φωνή.
"Τι γίνεται εδώ; " ρώτησε ο... Αυτό το ΣΚΥΛΊ ΤΗΣ ΚΟΛΆΣΕΩΣ! Δηλαδή ο Λέβεντ.
"Να μη σε νοιάζει" του απάντησε ο Μιχάλης.
"Είστε όλοι εσείς οι πούστες πάνω από το κορίτσι μου και θα μου πείτε να μη με νοιάζει; " τους ρώτησε ο Λέβεντ νευριασμένος. Το ποιο του;
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...