Ξαφνικά, κατεβαίνω από πάνω του και αρχίζω να περπατάω. Εκείνος με κοίταζε σαν χάνος.
Εγώ του έβγαλα την γλώσσα (😝).
"Ελα να μου δείξεις και το υπόλοιπο σπίτι" του είπα και εκείνος με αγριοκοίταξε. Του χαμογέλασα και άρχισα να περπατάω στον διάδρομο.
Μπήκα σε ένα τυχαίο δωμάτιο. Το μπάνιο! Ήταν με μαύρα και λευκά πλακάκια, είχε έναν νεροχύτη που από πάνω του βρισκόταν ένας τεράστιος καθρέφτης.
Είχε φυσικά μια τουαλέτα. Και είχε μια τεράστια μπανιέρα. Εκεί κάλυστα θα μπορούσαν να χωρέσουν τρία άτομα.
Τρεις τρεις στην μπανιέρα τρεις τρεις. Τρεις τρεις 🎶.
Αφού βγήκα από το μπάνιο, μου έδειξε και το υπόλοιπο σπίτι. Τελευταίο το δωμάτιο του.
Μόλις μπήκα μέσα στο δωμάτιο εκείνος έκλεισε την πόρτα και με έριξε στο κρεβάτι. Άρχισε να με φιλάει στον στόμα και μετά κατέβηκε στον λαιμό μου. Μετά από λίγο ο μου έβγαλε την μπλούζα παρόλο που αντιστεκομουν συνεχώς.
"Βοήθεια Βάκη! Το αφεντικό σου με βιαζει!" Φώναξα στον σκύλο που ήταν κάπου στο σπίτι. Ο Λούκ μου χαμογέλασε πονηρά.
"Δεν είναι βιασμός αν το θέλουν και οι δυο μωρό μου" μου είπε και μου έκλεισε το μάτι.
Ποιος του πε ότι εγώ θέλω!;
Ελα που δεν θες...
Σκάσε και εσύ σκούληκα της λάσπης!
Εσύ και η Θεοπούλα...
Σου είπα να σκάσεις!
Καλά...😒
Ξαφνικά ο Βάκης μπουκάρει μέσα στο δωμάτιο. Αμέσως ο Λούκ κατέβηκε από πάνω μου και κάθισε στην άκρη του κρεβατιού.
Εγώ φώναξα τον Βάκη και εκείνος ήρθε στα πόδια μου.
"Τελικά με καταλαβαίνεις..." του είπα καθώς τον χάιδαυα. Μετά από λίγο ο Βάκης έφυγε και ο Λούκ σηκώθηκε. Προχώρησε προς την πόρτα και την κλείδωσε.
Μου χαμογέλασε σατανικα και με πλησίασε.
"Λοιπόν που είχαμε μείνει;" με ρώτησε. Εγώ δεν του απάντησα. Απλά τον κοίταζα.
Εκείνος μου χαμογέλασε γλυκά και με πήρε αγκαλιά. Φίλησε την κορυφή του κεφαλιού μου.
"Τι έγινε;" με ρώτησε απαλά. Εγώ τον κοίταξα για λίγο αλλά στο τέλος απάντησα.
"Να... εμ... Look Λουκ, απλά φοβάμαι..." του είπα διστακτικά. Εκείνος με κοίταξε προσεκτικά και ύστερα με ρώτησε.
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...