Όλοι τους ( και οι 10 δηλαδή ) με αγριοκοίταξαν και κάθισαν στη θέση τους.
Μόλις μπήκε μέσα ο καθηγητής μας είπε να ζωγραφίσουμε ότι θέλουμε. Η Σία ζωγράφισε κάτι πεταλούδες, ενώ εγώ ζωγράφισα το μία πολύ ρεαλιστική νεκροκεφαλή.
Όταν τελείωσε όλη η τάξη, ο καθηγητής πέρασε γύρω από όλα τα θρανία για να ελέγξει της ζωγραφιές. Τον μεγαλύτερο βαθμό - 16 - τον είχε βάλει σε ένα κορίτσι που είχε ζωγραφίσει ένα γατάκι.
Όταν ήρθε η σειρά μου τον άφησα με ανοιχτό το στόμα *evil laugh*.
"Μόνη σου το έκανες αυτό;" με ρώτησε.
"Γιατι; Είδατε κάποιον άλλο να με βοηθαει;" τον ρώτησα.
Με κοίταξε βλοσυρά και μου βαθμολόγησε τη ζωγραφιά μου. Μαντέψτε τι πήρα! Πήρα 20.
I like to move it move it! I like to move it move it! I like to move it move it! You're like to....MOVE IT! Αντε Γεια!
Και αυτή ήμουν εγώ κάνοντας τον μικρό, εσωτερικό, χαρούμενο χορό μου.
Η τάξη είχε μείνει άφωνη. Μάλλον αυτός ο καθηγητής δεν βάζει εύκολα καλούς βαθμούς.
"Αλήθεια... Γιατί ζωγράφισες μια νεκροκεφαλή; " με ρώτησε ο καθηγητής.
"Γιατί μου αρέσουν η νεκροκεφαλές. Τη τσάντα μου εγώ τη ζωγράφισα. Όπως και το κράνος μου" του είπα και σήκωσα τη τσάντα μου να του τη δείξω. Το σχέδιο της τσάντας μου ήταν μία νεκροκεφαλή περιτριγυρισμένη με κόκκινα τριαντάφυλλα, παρόμοια με το κράνος μου.
"Επίσης έχω και ένα τατουάζ στη κοιλιά μου με μια νεκροκεφαλή " του είπα εγώ αφήνοντας τη τσάντα μου κάτω.
"Εγώ δε σε πιστεύω" ακούστηκε μια αγορίστικη φωνή. Το αγόρι που μίλησε είχε κόκκινα μαλλιά και κάστανα ματιά.
"Και γω συμφωνώ με τον Κώστα" πετάχτηκε ο Σταμάτης. Άρα ο κοκκινομάλλης είναι ο Κώστας. Ένα από τα bad boys...
Σηκώθηκα όρθια και σήκωσα τη μπλούζα μου, ώστε να φαίνεται το τατουάζ μου.
Το κοίταζε σαν χάνος. ΧΑ! Ιωάννα -Σταμάτης 1-0!
"Επίσης έχω και ένα τατουάζ στον αστράγαλο μου δύο στα ανάμεσα στα δάχτυλα μου και ένα στο μπράτσο" τους είπα και ξανακάθησα.
Όλοι στη τάξη ακόμα και ο καθηγητής με κοίταζαν άφωνοι "Τι;" τους ρώτησα.
Ο καθηγητής καθισε στην έδρα του και η Σία με ρώτησε αν μπορούσα να της δείξω τα τατού μου.
Της έδειξα το τατουάζ στον δείκτη μου το οποίο έγραφε A.I δηλαδή Adrian Ivashkov και το άλλο στο μεσαίο μου δάχτυλο στο οποίο έγραφε J.D. δηλαδή Jo Dark.
Ύστερα της έδειξα το μέσα μέρος του αστράγαλού μου, μια νεκρό κεφαλή η οποία ελιωνε και στο αριστερό μέρος της υπήρχε ένα τριαντάφυλλο
Και αυτό που έχω στο μπράτσο μου το οποίο είναι μια σειρά από τριαντάφυλλα.
Από ότι καταλάβατε μου αρέσουν τα κόκκινα τριαντάφυλλα και οι νεκροκεφαλές. Τι να κάνουμε ο καθένας έχει τα βιτσια του. Λολ.
Μετά απο κανα δεκάλεπτο χτύπησε το κουδούνι για το ΔΕΎΤΕΡΟ ΔΙΆΛΕΙΜΜΑ!
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...