Αφροδίτης P. O. V.
"Που θα μείνετε;" μας ρώτησε η Ιωάννα.
"Σε ένα σπίτι με κόκκινους τοίχους και είναι δυόροφο" της απάντησε η Ella (Η Δήμητρα).
Εγώ στριφογύρισα τα μάτια μου στην Δήμητρα.
"Κάτι σαν το απέναντι σπίτι;" ρώτησε η Ιωάννα.
"Οχι σαν. Το απέναντι σπίτι" της απάντησα με ένα μεγάλο χαμόγελο.
"Ιιιιιι" τσίριξε η Ιωάννα από την χαρά της.
"Τώρα πεσε κάτω όπως η Ζουμπουλία" είπαμε εγώ και η Δήμητρα ταυτόχρονα κάνοντας τον Σταμάτη να πέσει στη κυριολεξία στο πάτωμα από τα γέλια.
"Αι χεστήτε και οι τρεις σας!" Μας είπε η Ιωάννα δήθεν θιγμένη. Και οι τρεις μας την αγνοησαμε και συνεχίσαμε να γελάμε.
Αφού φύγαμε από το σπίτι της Ιωάννας...
Εγώ και η Δήμητρα ξεπακεταραμε όλα μας τα πράγματα.
Εκείνη κάθισε να δει Ευτυχισμένοι Μαζί ενώ εγώ πήρα το λαπτοπ και είδα την αγαπημένη ταινία εμένα της Ιωάννας και της Δήμητρας το : Vampire Academy .
Αφού τελείωσε η ταινία το έκλεισα στεναχωριμένη και ειπα με παράπονο:
"Οχι πάλι ρε με τον Ντιμίτρι! Πιο καλός είναι ο Άντριαν! Να κάνουν και το VA Frostbite ταινία!"
--------------------------------------------
Λοιπόν! Ερώτηση κρίσεως :Όσοι ξέρετε και δεν ξέρετε το Vampire Academy ποιον συμπαθειτε πιο πολύ;
Άντριαν ή Ντιμίτρι;;;
-------------------------------------Σηκώθηκα από την κρεβατάρα μου. Πήρα το πορτοφόλι μου και είπα στην Δήμητρα πως θα πάω στο σούπερ μάρκετ για να ψωνίσω. Εκείνη μου απάντησε ένα 'κάνε ότι γουστάρεις'.
Πήγα στο σούπερ μάρκετ ψώνισα ότι χρειαζομασταν, πλήρωσα και έφυγα.
Μόλις περασα από την πόρτα ένα μουλάρι έπεσε πάνω μου με αποτέλεσμα να πέσουν κάτω οι τσάντες με τα ψώνια.
"Δεν βλέπεις που πας κυρά μου;" μου είπε με μια βαριά φωνή ο άξεστος που μου έριξε τα ψώνια.
"Εγώ δεν βλέπω ή εσύ ρε βλάκα;" τον ρώτησα θυμωμένα. Χωρίς να περιμένω απάντηση πήρα τις τσάντες από το πάτωμα και έφυγα.
Όταν έφτασα σπίτι η Δήμητρα με ενημέρωσε πως η Ιωάννα μας κάλεσε στο σπίτι της κατά τις 5 για να γνωρίσουμε την Bad Gang.
Αφού πήγε 4: 55 εγώ και η Rosie πήγαμε στο σπίτι της Ιωάννας.
Ανοίγει τη πόρτα ο Σταμάτης μας χαιρέτησε και μας είπε να περάσουμε.
Πήγαμε στο σαλόνι και ποιον να δω;....
Γεια
Πώς πάειΑφροδίτης P. O. V.... Δεν το περιμένατε ε;;;;
Ποιον είδε άραγε;;;
Till next time...
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...