"Αυτοί Λούκα είναι... Η Ολένα, η κολλητή μου από τη Ρωσία και ο Λέβεντ το αγόρι μου από η Ρωσία" του απάντησα γνέφοντας προς τα παιδιά.
"Εμάς δε θα μας συστήσεις;" με ρώτησε ο Μήτσος.
"Αχ ναι... Συγγνώμη το ξέχασα" γύρισα προς το αγόρι και τη κολλητή μου. "Παιδιά από δω κάτι καθυστερημένα που είναι στο τμήμα μου " τους είπα.
"Джоан!"είπαν μαζί ο Λέβεντ και η Ολένα.
"Καλα. Καλά" τους είπα σηκώνοντας τα χέρια μου ψηλά.
"Παιδιά από δω τα Bad Boys " Μη χάσω... και έδειξα όλη τη παρέα "Αυτός είναι ο αρχηγός τους ο Σταμάτης" ο αρχιβουβαλος δηλαδή, και έδειξα προς το μέρος του "Αυτός είναι ο Κώστας, αυτός ο Λούκ, αυτός ο Μιχάλης και αυτός ο Δημήτρης " οι βουβαλοφιλοι με λίγα λόγια. Συνέχισα δείχνοντας τον καθένα όσο μίλαγα.
Τότε ακούστηκε ένας ήχος που έμοιαζε με... νιάου; Τι στο καλό;
"Τι ήταν αυτό;" ρώτησε ο Σταμάτης.
"Μισό" είπε ο Λέβεντ και έσκυψε σε μια από της βαλίτσες του και έβγαλε ένα... ΓΑΤΆΚΙ! Το γατάκι ήταν τριχωτό και τοοοσο γλυκούλι! Το γατάκι ηταν κάπως έτσι
(Τι λέγαμε στη περίληψη για πολύπλοκο χαρακτήρα; Ιδού! Από τη μια τους βρίζει και από την άλλη της αρέσουν τα γατάκια...)
"Που το βρήκες;" ρώτησα τον Λέβεντ.
"Μιας και αύριο έχεις την γιορτή σου, είπα να σου κάνω ένα δωρακι" μου είπε χαμογελώντας. Μου το έδωσε και εγώ το πήρα στην αγκαλιά μου. OMG είναι τόσο απαλό! Το άφησα κάτω και γύρισα στα BB (Bad boys) και τα ρώτησα αν ήθελαν κάτι άλλο. Μου είπαν όχι και έφυγαν. Αφού εφυγαν, πήρα το γατάκι και το έφερα γύρω γύρω.
"Εσένα θα σε ονομάσω Fluffy!" Είπα και μετά άφησα κάτω το γατάκι και γύρισα προς τον Λέβεντ. Έτρεξα πάνω του. Τύλιξα τα πόδια μου γύρω από τη μέση του και άρχισα να τον φιλάω. Εκείνος ξαφνιάστηκε όμως τύλιξε τα χέρια του γύρω από τη μέση μου και μου ανταπέδωσε το φιλί. Σταματήσαμε όταν κάποιος καθάρισε τον λαιμό του. Κατέβασα τα πόδια μου από τη μέση του Λεβεντ στο πάτωμα. Νόμιζα ότι ήταν η Ολένα, όμως όταν γύρισα είδα...
WHAT THE HECK?! ΤΙ ΚΆΝΕΙ ΑΥΤΌΣ ΕΔΩ; ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΧΆΣ ΠΏΣ ΜΠΉΚΕ;
"Τι θες ρε;" τον ρώτησα θυμωμένα.
"Απλά ξέχασα τα κλειδιά μου και ήρθα να τα πάρω" μου απάντησε και σήκωσε ένα κλειδί από το πάτωμα.
"Ωραία. Μπήκες, τα πήρες, έφυγες" του είπα σκληρά. Εκείνος με κοίταξε και κάτι έλαμψε στα μάτια του όμως δεν ξέρω τι ήταν ,μου ένευσε καταφατικά, έκανε μεταβολή και έφυγε.
Αν δεν τον κάνω μαύρο στο ξύλο εμένα να μη με λένε Ιωάννα, το υπόσχομαι στον Θεό!
"Αι μας το χάλασε τώρα!" Είπα στον Λέβεντ. Εκείνος μου χαμογέλασε, με πήρε αγκαλιά και με φίλησε στο μέτωπο.
"Δεν πειράζει. Άλλη φορά" μου είπε και πήρε την Fluffy στην αγκαλιά του.
Την αγκάλιασε σφιχτά και άρχισε να τη χαϊδεύει.Αφού άφησε κάτω το γατάκι και εκείνο άρχισε να κάνει βόλτα στο σαλόνι (so cute) ο Λέβεντ πήρε τη τσάντα του και πήγε στον ξενώνα. Τελικά η Ολένα τόση ώρα ξεπακετάριζε τα πράγματα της στον άλλο ξενώνα.
Αφού ξεπακετάρισαν, συνεχίσαμε την ταινία που είχαμε αφήσει στη μέση και ύστερα είδαμε και άλλες δύο. Μιας και ήταν αργα μόλις τελείωσαν και οι άλλες δύο ταινίες (1:43 π.μ.) πήγαμε να κοιμηθούμε.
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...