Μετά από λίγο πήρα τηλέφωνο τον Λέβεντ να πάρει αυτό το κοπρόγατο από το σπίτι. Ήρθε και το πήρε.
Αργότερα, αφού έβαλα λίγο φαγάκι στο καινούριο μου γατάκι
Που το ονόμασα Gray ,πήγα και κάθισα λίγο στην κουζίνα.Όταν έφαγε ο Gray.... Ααα! Ξέχασα να σας πω ότι είναι αγόρι...
Ήρθε κι εκείνο στην κουζίνα και μιας και ήταν 23:00 η ώρα και είχα περάσει πολλά σήμερα, πήγα να κοιμηθώ.
Πήρα τον Gray αγκαλιά και κοιμηθήκαμε μέχρι της 6 το πρωί.
Όταν σηκώθηκα πήγα και έβαλα νερό και τροφή στον Gray. Ύστερα έφτιαξα καφέ και μέχρι να τον πιω η ώρα είχε πάει 7. Έτσι πήγα να ντυθώ.
Έβαλα ένα λευκό μακριμάνικο πουκάμισο, μια αέρινη κόκκινη φούστα και ένα ζευγάρι μαύρες μπότες. Τα μαλλιά μου τα άφησα κάτω. Έβαλα λίγο κόκκινο κραγιόν, λίγο
Eyeliner... Και Βουαλά!Πήρα τη τσάντα μου,βτο κράνος μου, τα κλειδιά της μηχανής μου και κλείδωσα τη πόρτα ώστε να μην μπει κάνας κλέφτης ή βγει ο Gray.
Ανέβηκα στην μηχανή, έβαλα μπρος και ξεκίνησα για το σπίτι του Σταμάτη - μιας και του είχα πει πως θα τον πάω εγω στο σχολείο σήμερα λόγο του χεριού του.
Αφού φτάσαμε στο σχολείο κατεβήκαμε και αφήσαμε τα κράνη στους καθρέφτες της μηχανής. Τότε πρόσεξα ότι ο Σταμάτης με κοιτάζει άπο πάνω μέχρι κάτω με πολύ προσοχή.
"Έχω κάτι;" τον ρώτησα νιώθοντας άβολα.
"Οχι, απλά δεν σε έχω ξαναδεί να φοράς φούστα "μου απάντησε και εγώ γέλασα.
Τότε χτύπησε το κουδούνι. Μπήκαμε μέσα στη τάξη... Μαθηματικά. Σιγά μην προσέξω.
Κοίταξα δίπλα μου και είδα τον Σταμάτη έτοιμο να κοιμηθεί. Ήταν τόσο αστείος!
Τον σκουντάω κι εκείνος γυρνάει να με κοιτάξει. Αμέσως ανακάθισε στην καρέκλα του.
"Ευχαριστώ για το δώρο" του λέω και εκείνος μου χαμογέλασε.
"Δεν κάνει τίποτα" μου είπε ακόμη χαμογελώντας.
Ύστερα πέσαμε και οι δύο να κοιμηθούμε πάνω στο θρανίο. Μας ξύπνησε το κουδούνι. Την κατάρα μου να χει! Πάνω που βλεπα ένα ΤΈΛΕΙΟ όνειρο.
Ήμουν λέει σε μια παραλία, με ένα μαύρο και κόκκινο μπικίνι και εκεί που καθόμουν και έπινα την ΕΨΑ μου, ήρθε ο Άντριαν Ιβάσκοφ! Και...μαντέψτε! Πήγε να με φιλήσει, αλλά οοοχι το κουδούνι έπρεπε να με ξυπνήσει. (Ο Άντριαν Ιβάσκοφ είναι ένας χαρακτήρας από το Vampire Academy της Richelle Mead).
Σηκωθήκαμε και πήγαμε κατά τη πόρτα μαζί με τα υπόλοιπα αγόρια. Όμως στην πόρτα μας σταμάτησαν ο Λέβεντ, η Ολένα και η Σία.
"Τι διάολο θέλετε;" τους ρώτησα γεμάτη θυμό!
Η Ολένα μου χαμογέλασε ψυχρά...
Γεια!
Hi!
¡Hola!
Привет!Τιιιι κανετε;
Τι να θέλουν πάλι αυτοί οι τρεις...😑
Γλυκούλης ο Gray ε;;;;
Till next time......
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...