Ιωάννας P. O. V.
Τι στον μπούλο;
Αν είναι δυνατόν!
Εγώ βασίλισσα... Εντάξει αυτό δεν με χαλάει. Ο βασιλιάς με χαλάει. Γιατί βασιλιάς έγινε...
Μουσική αγωνίας παρακαλώ...
Ο ΠΑΛΙΌ ΒΙΑΣΤΉΣ / ΣΚΥΛΊ ΤΗΣ ΚΟΛΆΣΕΩΣ / ΛΈΒΕΝΤ!
Ήμαρτον κύριε!
Τι αμαρτίες πληρώνω;
Τι σου εκανα;
Με εκδικησε επειδή είπα στους γονεις μου πως πήγα εκκλησία στην γιορτή μου ενώ δεν πήγα;
"Παρακαλώ η δεσποινίς Πετρόφ και ο κύριος Αλτο να ανέβουν στην... σκηνή" ακούστηκε η φωνή του διευθυντή. Ε αι χεσε μας και συ άνθρωπε μου! Ακούς εκεί εγώ βασίλισσα με τον Λέβεντ βασιλιά! Απαπαπα.
Απαπα
Απα απαπα
Εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα
Απαπα
Απα απαπα
Εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα...Θα τους σκοτώσω!
Δεν φτάνει που μου μαυρίζουν την ψυχή με τα κωλομαθηματα που διδάσκουν τώρα με έκαναν βασίλισσα με βασιλιά τον... ΛΈΒΕΝΤ!
Τον παλιό μαλακα που με κερατωσε με την πρώην κολλητή μου, την Ολένα!
Τον παλιο μαλακα που όταν έπαθα αμνησία με επησε πως ήμασταν ακόμα μαζί!
Τον παλιό μαλακα που πήγε να με βιάσει ΠΡΙΝ ΛΊΓΟ!
Ο Λέβεντ είχε ήδη ανέβει πάνω στην υποτιθέμενη σκηνή. Μου έκανε νόημα με το χέρι του να ανέβω.
"Ελα εδώ μωρό μου!" Φώναξε στο μικρόφωνο.
Ανέβηκα πάνω στην σκηνή, πήρα το άλλο μικρόφωνο, έχωσα μια σφαλιάρα στον Λέβεντ και...
"Έτσι και με ξαναπείς μωρό σου θα σε βάλω κάτω και θα αρχίσω να σε κοπανάω σαν χταπόδι. Καπίσι;" του είπα στο μικρόφωνο.
"Проститутка" είπε ο Λέβεντ.
"Εμένα ειπες ταναπου ρε ανεγκεφαλε ερωτυλε;" του φώναξα και όρμηξα πάνω του όμως με απομάκρυνε ο γυμναστής.
Ηλιθιε! Σου ζήτησα εγώ να με σταματήσεις από το να σπάσω στο ξύλο τον Λέβεντ; ΌΧΙ! ΤΌΤΕ ΕΣΎ ΓΙΑΤΊ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΆΣ;
ΜΑΛΑΚΑ! Ε ΜΑΛΑΚΑ!
Στα διάλα... Δεν φτάνει που μου έβαλες 16 στην γυμναστική μόνο και μόνο επειδή είχα έρθει δύο φορές με τζιν αντί για φόρμα ή κολάν στο μάθημα... ΤΏΡΑ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΆΣ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΟ ΝΑ ΚΆΝΩ ΤΟΝ ΛΈΒΕΝΤ ΚΙΜΆ!
ΣΟΥ ΕΎΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΆΡΕΙΣ ΠΟΤΈ ΣΎΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙΣ ΑΝΏΡΙΜΟΥΣ ΕΦΉΒΟΥΣ ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ!
"Για μισό λεπτό!" Είπε η κυρία Παπακωνσταντίνου στο μικρόφωνο. Αι παρατα μας και συ κυρά μου! Έχουμε και πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθούμε!
"Έγινε ένα λάθος με τις ψήφους ο βασιλιάς δεν είναι ο κύριος Αλτο μα ο κύριος..."
Κατττττ!!!!!!!!!
Γεια παιδιά
Πώς πάει ;
Πάντα κλ
Αυτό ήταν το κεφάλαιο...hope u like it!😄
Εγω λέω να καταραστουμε τον γυμναστή γιατί σταμάτησε την Ιωάννα από το να κάνει τον Λέβεντ τόπι στο ξυλο ! Τι λέτε; 😈
Αν δεν είναι ο Λέβεντ τότε ποιος θα είναι;;;;;;;;
Till next time....
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...