Όταν έφτασα στο σπιτάκι...
Με περίμεναν όλα τα Bad boys εκτός από τον Adrian (Σταμάτη).
"ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!" τσίριξαν σαν πεντάχρονα κοριτσάκια που τους πήραν οι γονείς τους κούκλα της Barbie.
"Φχαριστω..."Είπα άτονα και ανέκφραστα.
"Τι έπαθες; "ρώτησε μια φωνή πίσω μου. Εγώ πετάχτηκα 5 πόδια στον αέρα από την τρομάρα μου. Μόλις ξαναπάτησα στο πάτωμα, γύρισα και είδα τον Σταμάτη. Μπα σε καλό του, με έσκιαξε!
"Ε... τίποτα" του είπα ψέματα.
"Ιωάννα" με προειδοποιήσε.
"Τι;" τον ρώτησα παίζοντας τον Κινέζο.
"Πες μου την αλήθεια, αλλιώς..." με 'απείλησε'.
"Αλλιώς τι;" τον προκάλεσα.
"Θα σε γαργαλήσω!"μου είπε καθώς άρχισε να με γαργαλάει.
"Στ..χαχαχα...Σταμάτη....χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα...Σ..Σε. ...χαχαχαχαχα...παρακ.....Χαχαχαχαχα Παρακαλώ σταμάτα" τον παρακάλεσα μέσα από τα γέλια μου . Τα μάτια μου άρχισαν να δακρύζουν από τα γέλια μου.
Εκείνος σταμάτησε και με κοίταξε.
"Να...ε....θυμάστε που αυτή η γριέτζο, η γιαγιά μου, ήταν με το ένα πόδι στο ταφο;" τους ρώτησα. Όταν εκείνοι ένευσαν καταφατικά συνέχισα "Λοιπόν τώρα είναι και με τα δύο πόδια στον τάφο... Και... Οι γονείς μου ήθελαν να ξαναγυρίσουμε στην Ρωσία"
"Και...Θα φύγεις;" με ρώτησε ο Σταμάτης με τον πόνο και τη θλίψη εμφανή στα λόγια του. Εγώ ένευσα αρνητικά και τους διηγήθηκα τι έγινε στο σπίτι μου.
"Μπορείς να δουλέψεις ως σερβιτόρα στην καφετέρια του πατέρα μου. Πάω στοίχημα δεν θα έχει πρόβλημα" μου πρότεινε ο Δημήτρης.
"Έχει καφετέρια ο μπαμπάς σου;" τον ρώτησα ξαφιασμένη. Εκείνος ένευσε καταφατικά και μου είπε πως η καφετέρια που πήγαμε χθες ήταν δικιά του.
"Ε... Οκ, θενξ" του είπα.
"Τίποτα. Τώρα πλέον είσαι μια από μας" μου είπε χαμογελώντας.
"Τώρα που το λες... Πρέπει να αλλάξουμε το όνομα της ομάδας μιας και η Ιωάννα δεν είναι αγόρι... Εκτός και αν μας κρύβει κάτι..." είπε ο Κώστας
"Αι ρε Αναγνωστόπουλε!" Του είπα εγώ και όλοι σκάσαμε στα γέλια.
Μετά είδαμε δυο ταινίες - το Wonder Woman και το Lights out.
Όλοι σκαχτήκαμε με το lights out.
"Καλα ρε φίλε... Όλες Νταϊάνες τις λενε;" ρωτάει ο Λούκι Λούκ.
"Και τη Wonder Woman και την άλλη έτσι τις έλεγαν" είπε ο Σταμάτης.
"Το βρήκα!" Ούρλιαξα και τους έκοψα τη χολή.
"Τι βρήκες;" με ρώτησαν όλοι μαζί.
"Πως θα μας λενε;" με ρώτησε ο Κώστας
"Θα μας λένε..."
ΧΕΛΟΟΥ ΚΎΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΎΡΙΟΙ.
ΤΙ ΧΑΜΠΆΡΙΑ?????
ΕΛΠΊΖΩ ΚΑΛΆ....☺
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΜΙΆ ΙΔΈΑ ΓΙΑ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΈΑΣ ΚΆΤΩ ΣΤΑ ΣΧΌΛΙΑ. ΠΛΣΣΣΣΣΣ
TILL NEXT TIME. ...
CYA 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...