Chapter 38

4.1K 424 47
                                    

Και τότε...

ΈΝΑ ΆΘΛΙΟ ΗΛΊΘΙΟ ΆΧΡΗΣΤΟ ΚΟΥΝΈΛΙ ΠΉΓΕ ΚΑΙ ΣΤΆΘΗΚΕ ΜΈΣΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΌΜΟΥ!

Το είδα πολύ αργά και έτσι αναγκάστηκα να στρίψω απότομα με αποτέλεσμα να... πέσω σε έναν παπαρα που ΤΏΡΑ βρήκε να περάσει με τον Σκαραβαίο του!

Και... ΜΠΟΥΜ!

ΜΗΧΑΝΉ ΕΚΤΟΞΕΎΤΗΚΕ! ΙΩΆΝΝΑ ΕΚΤΟΞΕΎΤΗΚΕ ΕΠΊΣΗΣ! ΙΩΆΝΝΑ ΠΟΝΆΕΙ. ΠΟΝΆΕΙ ΠΟΛΎ!

ΚΕΦΆΛΙ ΙΩΆΝΝΑΣ ΚΆΝΕΙ ΜΠΟΥΜ! ΙΩΆΝΝΑ ΝΟΜΊΖΕΙ ΑΙΜΟΡΡΑΓΕΊ.

ΚΑΙ ΓΙΑΤΊ ΜΙΛΆΩ ΜΕ ΤΡΊΤΟ ΠΡΌΣΩΠΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΛΆΩ ΣΑΝ ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΊΩΝ;

ΚΑΙ ΓΙΑ-

*ALL BLACK*

LEVENT'S POINT OF VIEW  (POV) (δεν το περιμένατε ε;😈)

Όπως περπατούσα είδα μια λευκή ΣΚΑΤΑ μηχανή με κόκκινα τριαντάφυλλα και λίγο πιο πέρα ένα κορίτσι που γύρω της υπήρχε μια λίμνη από αίμα.

Και αυτό το κορίτσι ήταν η...

Όχι! Δεν μπορεί! Ήταν η... η... Ιωάννα.

Αμέσως κάλεσα ασθενοφόρο. Μετά από λίγα λεπτά ήρθε και την πήγαν στο νοσοκομείο.

Την έβαλαν στο δωμάτιο 222.

Ένα τσούρμο γιατροί μπουκαραν μέσα στο δωμάτιο.

Δεν ξέρω τι της έκαναν. Μετά από μερικές ώρες οι γιατροί βγήκαν έξω και μου είπαν πως μπορώ να περάσω να την δω.

Μπήκα μέσα και την πλησίασα.

Πως και δεν με έχει βαρέσει ακομα; Πολύ παράξενο!

"Αισθάνεσαι καλα;" τη ρώτησα μπερδεμένος.

"Φυσικα μωρό μου" μου απάντησε. Τι στον πουτσο; Αυτή ούτε καν να με δει ήθελε. Γιατί τώρα με λέει μωρό της;

Της χαμογέλασα ψεύτικα και βγήκα έξω. Είδα έναν από τους γιατρούς που ήταν πριν μέσα.

"Γιατρέ τι έχει;" τον ρώτησα απορημένος.

"Αμνησία" απάντησε ξερα εκείνος.

Εγώ απομακρύνθηκα και πήρα τηλέφωνο την Ολένα και την Σία για να δούμε τι θα κάνουμε.

Τελικά καταλήξαμε σε αυτό το σχέδιο:

1. Δεν αφήνουμε τον Σταμάτη ή κάποιον άλλο να μάθει για την αμνησία της.

2. Την παίρνουμε ΞΑΝΆ με το μέρος ΜΑΣ μιας και δεν θυμάται.

3. Με βλέπει ο Σταμάτης μαζί της και ξεκοβει μαζί της μια και καλή.

😈😈😈

Lets start the show!

*EVIL LAUGH*👿



ΓΕΙΑΑΑΑ

ΑΠΑΠΑΠΑΠΑ

ΤΙ ΈΠΑΘΕ Η ΙΩΆΝΝΑ! ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΜΑΣ! ΤΟ ΒΛΑΣΤΆΡΙ ΜΑΣ! ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΈΠΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΌ ΚΟΎΝΕΛΟ!

ΤΛΚ Ο ΛΈΒΕΝΤ ΚΑΙ ΟΙ ΆΛΛΕΣ ΔΥΟ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ Μ@Λ@ΚΕΣ ΑΠ ΌΤΙ ΠΙΣΤΕΎΑΜΕ....

TILL NEXT TIME.....

CYA 😘

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now