Chapter 48

5.1K 407 66
                                    

Μετά από μια εβδομάδα...

Γει! Σήμερα είναι το μασκε πάρτι!

Σήμερα το πρωί δεν πήγα στο σχολείο, αλλά για να αγοράσω στολή για το πάρτι. Βασικά φόρεμα, μια τιάρα παπούτσια, μάσκα κτλ. Μιας και θα ντυθώ πριγκίπισσα.

Πήγα και αγόρασα ένα μακρύ φόρεμα το οποιο φυσικά είχε κόκκινο χρώμα, μερικές ασημί λεπτομέρειες. Επίσης στο πάνω μέρος του ήταν στενό και από την μέση και κάτω γινόταν όλο και πιο αερατο. Ύστερα, πήγα και αγόρασα ένα ζευγάρι  γόβες οι οποίες ήταν μαύρες. Μετά αγόρασα μια τιάρα η οποία ήταν ασημένια με κάτι κόκκινες λεπτομέρειες. Αφού πήρα και μια μαύρη με κόκκινες και ασημί λεπτομέρειες μάσκα πήγα να αγοράσω μια μαύρη αδιάβροχη μάσκαρα και ένα μπορντο κραγιόν. Τέλος,  πήγα και έφτιαξα τα νύχια μου. Τους εδωσα σχήμα και τα εβαψα μαύρα. Και τώρα εσείς θα μου πείτε :'Ρε Ιωάννα, που βρήκες εσύ τόσα λεφτά;'

Λοιπόν ιδού η απάντηση: 800€ που τα εβαλα στον κουμπάρα από τον μισθό μου. 100€ × 5 που μου έδωσαν τα αγόρια στα γενέθλιά μου και 1. 000€ που μου έδωσε έτσι στα ξεκάρφωτα ως δώρο ο Σταμάτης...

Σύνολο 2. 700€.

Λοιπόν! Τα 1. 200 τα έφαγα στο φόρεμα και τις γόβες. Ελλάδα παιδάκι μου. Τι να πεις; 17,30€ στη τιάρα, 7,98€ στη μάσκαρα, 6,02€ στο κραγιόν και 16,20€ στη μάσκα. Επίσης χάλασα και ένα εικοσάρικο για τα νύχια. Γιατί έπρεπε να τους δώσει σχήμα, να τα γυαλίσει και να τα βάψει.

Σύνολο  € που ξόδεψα: 1. 198€
Αριθμός  € που έχω στον κουμπάρα μου πλέον: 1. 502€

Αντε γεια! Έχω λεφτά τη σήμερον ημέρα και δεν είμαι πολιτικός ώστε να τα τρώω από τον λαό! Ζήτω!

Αφού γύρισα σπίτι ξεράθηκα στον ύπνο μέχρι τις 3 το μεσημέρι και μετά έκανα μπάνιο.

Το πάρτι είναι στις 9.

Αφού είδα ότι αηδία είχε η τηλεόραση μέχρι τις 8...

Ντύθηκα και βάφτηκα. Έβαλα τη μάσκα μου και έφυγα μιας και η ώρα είχε πάει πάρα τέταρτο.

Όταν έφτασα ήταν πάρα πέντε.

Μπήκα μέσα και αμέσως κατάλαβα τα αγόρια. Πέντε αγόρια στο σκοτάδι. Φυσικά και ήταν η Bad Gang!

Την ώρα που πλησίαζα τα αγόρια τους πλησίασε μια άλλη και άρχισε να τρίβετε στον... Σταμάτη ΜΟΥ!

Μωρή καρια! Θα σου βγάλω το μαλλί τρίχα τρίχα.

Ο Σταμάτης τόση ώρα προσπαθούσε να την απομακρύνει όμως άδικος κόπος.

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now