Αφροδίτης P. O. V. (μετά το προμ)
Ο Μιχάλης οδήγησε μέχρι το σπίτι μου.
Πάρκαρε την λιμουζίνα και βγήκαμε έξω.
Ξεκλείδωσα την πόρτα και μπήκαμε μέσα. Ξανακλείδωσα και πήγα στην κουζίνα έβαλα δύο ποτήρια νερό.
Το ένα το έδωσα στον Μιχάλη. Πήρα το άλλο και άρχισα να πίνω το υπέροχο παγωμένο νερακι.
"Θες να δούμε καμιά ταινία;" τον ρώτησα και εκείνος ένευσε.
"Ποια θα δούμε;" με ρώτησε.
"Fifty shades darker!" Αναφώνησα. Εκείνος χαμογέλασε πονηρά, πήρε το λαπτοπ μου και έβαλε την ταινία.
Καθόμασταν στον καναπέ παρακολουθωντας την ταινία.
Αφού γαμηθηκαν για πέμπτη φορά αυτοί, ξαφνικά ο Μιχάλης πηρε το πρόσωπο μου στις παλάμες του και με φίλησε παθιασμένα στο στόμα.
Εγώ ανταπέδωσα το φιλί. Με έγειρε πίσω στον καναπέ και εκείνος ήταν από πάνω μου.
Αρχίσαμε να βγάζουμε ο ένας τα ρούχα του άλλου.
Είχαμε μείνει μόνο με τα εσώρουχα. Εκείνος πήγε να μου βγάλει το σουτιέν όμως μας διέκοψε ο ήχος κλήσης του κινητού του.
Θέλω να φαωωω
Να γουστάρω τρελά
Θέλω να φαωωω
Να γουστάρω τρελά 🎶Εκείνος αναστεναζοντας το απάντησε.
"Ποιος;... Τι θες ρε μαλακα;... Ναι... οκ... Γεια" το έκλεισε και γύρισε κατά εμένα.
"Ο Δημήτρης ήταν. Μου είπε να συναντηθούμε όλοι μαζί στην καφετέρια" μου εξήγησε και εγώ ένευσα καταφατικά.
Με πήρε στα χέρια του και μας πήγε μέχρι το δωμάτιο μου. Τότε με έριξε στο κρεβάτι.
Μετά από λίγα δευτερόλεπτα συνεχίσαμε αυτό που κάναμε αφού γδυθηκαμε...
Λες και ήσασταν ντυμένοι..😒
Δεν θα ασχοληθώ τώρα μαζί σου.
Έβαλε προφυλακτικό και μπήκε αργά μέσα μου.
Οκ αυτό πονάει...
ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΑ!
Μετά από λίγο ο πόνος αντικαταστηθηκε με μια πολύ ευχάριστη αίσθηση.
Αφού τελειώσαμε και οι δύο ανασέναμε βαριά.
Εκείνος ξάπλωσε δίπλα μου και μου χαϊδεύαι τα μαλλιά.
Αυτή η κίνηση του με χαλαρωνε και γι αυτό με πήρε ο ύπνος.
Την επόμενη μέρα ο Μιχάλης με ξύπνησε και μου είπε να ετοιμαστώ για να φύγουμε.
ΠΏΣ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΏ ΆΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ! ΕΔΏ ΜΕ ΤΟ ΖΌΡΙ ΠΕΡΠΑΤΆΩ!
Τέλος πάντων....
Αφού φύγαμε πήγαμε στην καφετέρια.
Όλοι οι άλλοι ήταν εκεί.
Γειά σας
Τι κάνετε?
Ελπίζω κλ
Το ξρ ότι το κεφάλαιο ήταν μικρό... σορρυ 😔
Θα ήταν λίγο πιο.
.
.
.
.
Ανώμαλο όπως και τα προηγούμενα, αλλά είπα να κάνω την χάρη στην φίλη μου την(.....
Ονόματα δεν λέμε!😉...) και να μην γράψω τέτοιες ανωμαλίες όσο αναφέρεται το όνομα της...ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ ΜΕΓΆΛΗ ΧΆΡΗ ΚΎΡΑ ΜΟΥ!
Τέλος πάντων...
Ελπίζω να σας άρεσε !
Till next time...
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...