Με γύρισε να τον κοιτάξω...
Ο Σταμάτης μου χαμογέλασε. Έχει υπέροχο χαμόγελο.
"Σε γουστάρω" μου είπε και με πήρε αγκαλιά. Αυτό από τον γυμνοσαλιαγκα είναι ΠΟΛΥ. Εγώ ακούμπησα το κεφάλι μου στο στήθος του και...
"Και γω" του είπα και μετά με πήρε ο ύπνος.
*End of flashback*
Ο Σταμάτης με κοιτάζει όλη αυτή την ώρα.
"Γιατί κοκκίνισες;" με ρώτησε χαμογελώντας.
"Απλά να εμ... Εγώ... Απλά θυμήθηκα... εμ... Τα... χθεσινά "του απάντησα με τεράστια δυσκολία.
Εκείνος χαχάνισε και εγώ τον χτύπησα ελαφρά στο μπράτσο. Αμέσως σταμάτησε να γελάει και με φίλησε.
Εγώ τον απομάκρυνα και εκείνος με κοίταξε μπερδεμένος.
"Εμ... ε... Σταμάτη... α... Αυτό... που... ε... Έγινε... χθες... ση... σημαίνε... κα...τίποτα για... σενα;" τον ρώτησα με ακόμη μεγαλύτερη δυσκολία. Πάω στοίχημα ήμουν σαν βύσσινο από τη ντροπή μου.
"Οχι" μου απάντησε ξερα. ΜΠΑΜ! Όλα καταστράφηκαν... τη πρώτη μου φορά και το πρώτο μου 'Σε αγαπώ' εντάξει βασικά είπα 'σε γουστάρω' αλλά και πάλι! Δεν μετράνε καθόλου στο άτομο που το έκανα μαζι του και του το είπα. Ναι ναι δεν είχα πει ποτέ 'Σε γουστάρω' στον Λέβεντ- του έλεγα... Βασικά δεν του έλεγα και τίποτα τώρα που το σκέφτομαι- ούτε του είχα κάτσει!
Άξαφνα, ο Σταμάτης πήρε το πρόσωπό μου στις παλάμες του και σκούπισε ένα δάκρυ που δεν είχα καταλάβει πως είχε πέσει. Με κοίταξε στα μάτια.
"Εννοούσα πως δεν σήμαινε τίποτα γιατί σήμαινε πολλά για εμένα. Συγγνώμη αν σε πλήγωσα με αυτά που είπα πριν" μου είπε. Αχ τι γλυκούληςςς! Σήμαινε τα πάντα... ΑΛΛΆ... Με σκαξε το μουλάρι...
"ΒΛΑΜΕΝΟ ΚΟΥΤΟΡΝΗΘΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΊΑΣ!" του φώναξα και πέταξα το μαξιλάρι στα μουτράκια του.
"Ε!" παραπονέθηκε ο Σταμάτης.
"Έξι και δύο οκτώ" του είπα και του έβγαλα έξω την γλώσσα.
"Ώστε έτσι ε; Τώρα θα δεις" μου είπε και είχε ένα χαμόγελο στο πρόσωπό του που δεν μου άρεσε καθόλου. Τότε... άρχισε να με γαργαλάει. Τα γέλια μας είχαν γεμίσει όλο το δωμάτιο.
"Σταμ... χαχαχα... Σταμάτη... χαχαχα... σταματά... Σε... χαχαχαχα... παρακαλω!" τον παρακάλεσα.
"Μόνο αν πεις: Ο Σταμάτης είναι ο πιο όμορφος στον κόσμο και κάνει το καλύτερο σεξ!" Μου είπε.
"Ο... χαχαχ... Σταμάτης... Είναι... χαχαχα... Ο πιο όμ... χαχαχα... όμορφος στον... κόσμο..." Είπα. Ο Σταμάτης με κοίταξε και μου είπε ένα 'και...'
"Το άλλο δεν μπορώ να το πω" του απάντησα. Ο Σταμάτης φαίνονται λες και πληγώθηκε.
"Κατάλαβα... Δεν σου άρεσε" μου είπε και έσκυψε το κεφάλι.
"Μαλακα μην λες μαλακιες. Ηταν μια χαρά. Απλά... Να... Δεν μπορώ να σε συγκρίνω με κάποιον άλλο γιατί... ει... είσαι ο... πρώτος... Μου..." παραδέχτηκα. Ο Σταμάτης με κοιτάζει με ένα βλέμμα αγελάδας.
"Ει...είσαι παρθένα;;;" με ρώτησε με διάπλατα μάτια. Εγώ του ένευσα. Εντάξει όχι πλέον, αλλά ναι. Μα καλά, μαλακας είναι; Δεν το κατάλαβε χθες;
Και εκείνος...
Hola guys!
What's up ?
New chapter!
Hope you enjoyed it!
TILL NEXT TIME.....
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...