Δημήτρη P. O. V. (Πριν το συμβάν στο δωμάτιο 😉)
Σηκώθηκα να πάω να πάρω από το δωμάτιο μου τα ακουστικά μου μιας και τα ξέχασα.
Στον δρόμο με σταματάει η Έλενα.
Πω ρε γαμω το! Τι θέλει πάλι;
"Γεια σου Δημήτρη" μου είπε ναζιάρικα. Ιου. *sick face*
"Αντίο" της είπα και πήγα στο δωμάτιο μου.
Δεν πρόλαβα να μπω μέσα και κάποιος μπουκαρε στο δωμάτιο μου. Η Έλενα...
Γαμω το! Θεέ μου σε τι σου έχω φταίξει;
Ήρθε και άρχισε να τρίβετε πάνω στον Junior. Την χούφτωσα. ΔΕΝ ΦΤΑΊΩ ΕΓΏ! ΆΝΤΡΑΣ ΕΊΜΑΙ, ΑΝΆΓΚΕΣ ΈΧΩ!
Μετά χωρίς να το καταλάβω τα ρούχα βγήκαν. Εκείνη έπεσε στα τέσσερα.
"Πάρε με από πισω" μου είπε. Και στα τέσσερα και από πίσω... μωρε πως φαίνεται ότι είναι πουτανα...
Τέλος πάντων...
Έγινε αυτό που καταλάβατε και μετά ακούω την πόρτα να ανοίγει.Τα παιδιά.
Πω ρε γαμω το!
Αφού έφυγαν βιαστικά εγώ ντύθηκα και έδιωξα την Έλενα.
Μετά από κάνα μισάωρο ήρθε ο Κώστας και ξεράθηκε κατευθείαν στον ύπνο.
Την επόμενη μέρα αφού πήραμε πρωινό πήγαμε στο δωμάτιο της Δήμητρας και του Λούκ μιας και ήταν λίγο μεγαλύτερο από τα δικά μας.
Είχαν έναν λευκό πίνακα και έναν μαρκαδόρο στη μέση του δωματίου.
Όλοι κάτσαμε στο ένα κρεβάτι, του Λούκ, ενώ η Ιωάννα ήταν όρθια και έγραφε.
Проститутка
Рукоблудник
"Λοιπόν..... Αυτά τα δύο για αρχή. Μιας και σας πήρε εδώ και τόσο καιρό να μάθετε την αλφαβήτα" είπε η Sydney "Το πρώτο σημαίνει πόρνη / πουτάνα και το άλλο μαλακας" μας συνέχισε η Ιωάννα.
Ωραία... μάθαμε και δύο λεξούλες. *evil laugh*.
Λούκ P. O. V.
Αφού έφυγαν τα παιδιά η Δήμητρα πήρε το κινητό της και άρχισε να βλέπει διάφορες σκηνές από το παρά 5.
Βασικά, έβλεπε σκηνές με την Θεοπούλα.
Εγώ πήρα από το κομοδίνο μου ένα τσιγάρο.
Το άναψα και άρχισα να καπνίζω. Μετά από λίγο η Δήμητρα σηκώθηκε, πήρε το τσιγάρο από το χέρι μου, το πέταξε και το πάτησε.
"Γιατί το έκανες αυτό γαμώ;" την ρώτησα θυμωμένα.
Εκείνη απλά πήγε πάλι στο κρεβάτι και ξαναπήρε το κινητό της.
Εγώ την αγριοκοίταξα μέχρι που σήκωσε το κεφάλι της και με αγριοκοίταξε. Αν τα βλέμματα μπορούσαν να σκοτώσουν...
Έτσι πήρα το κινητό μου και άρχισα να παίζω zombie strike.
Geia
Ti kanete?
To jr htan apla dyo brisies, sorry😢
Hope u like itTill next time.....
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...