Λουκ P. O. V.
Lamborghini...
Ma luv
Και ναι ρε! Οι λιμουζίνες του Δημήτρη του Κώστα και του Σταμάτη όπως και η lamborghini του Μιχάλη ήταν των γονιών τους ,αλλά εμένα η lamborghini είναι δικιά ΜΟΥ!
Δώρο των γονιών μου όταν πήραμε βαθμούς. Βλέπετε ο μέσος όρος μου ήταν 18 12/13. Πρώτη φορά που περνώ σε μέσο όρο πάνω από 13.
I'm so proud of myself
Βασικά χάρις τα κορίτσια πήραμε όλοι πάνω από 15...
Ναι. Τέλος πάντων...
Που είχαμε μείνει;
Α ναι! Στο ότι ήμουν έτοιμος να προσευχηθώ να μην πεθάνουμε από τη μαλακια που έκανα! (να αφήσω την Δήμητρα να οδηγήσει εννοώ...)
Λοιπόν,
Άγιε μου Λούκα,
Σε παρακαλώ, κάνε να μην πεθάνουμε σήμερα. Υπόσχομαι πως δεν θα ξαναφαω το φαγητό του Κώστα και θα κατηγορήσω τον Δημήτρη. Και ούτε θα βιασω την Δήμητρα... Αν και... Αν το θέλουν και οι δυο δεν είναι βιασμός. If you know what I mean...
Στον δρόμο...
Ξαφνικά, ένα κοπρόσκυλο μπήκε μέσα στη μέση του δρόμου. Καλέ, από που πετάχτηκε τούτο;
"ΆΑΑ! ΠΡΟΣΕΧΕΕΕ!" Ούρλιαξα σαν υστερικο πενταχρονο.
"Σκάσε ρε μαλακα! Το είδα!" Μου φώναξε την ώρα που έκανε έναν τέλειο ελιγμό και απέφυγε το σκυλί ΚΑΙ το τρακάρισμα.
"Πως στον πουτσο το έκανες αυτό; Εγώ δεν θα κατάφερνα να το κάνω!" Της είπα με ανοιχτό το στόμα "Νόμιζα πως μόνο μηχανή ήξερες να οδηγείς" Συμπλήρωσα.
"Οδηγώ μηχανή από τα δώδεκα και αυτοκίνητο από... Πάλι από τα δώδεκα οδηγώ τώρα που το σκέφτομαι..." είπε σκέφτηκα και μου χαμογελασε με όλα της τα δοντακια. Εγώ απλά έμεινα να την κοιτάω.
Όταν φτάσαμε σπίτι μου...
Α ναι! Δεν σας το πα!
Εγώ με την Μήτση θα πάμε στο σπίτι μου, η Αφροδίτη με τον Μιχάλη στο δικό του, η Ιωάννα με τον Σταμάτη στο δικό της, η Γωγώ με τον Κώστα στο δικό της και Ο Δημήτρης ολομόναχος στο σπιτάκι του.
ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΊΤΕ ΚΆΤΙ ΠΟΝΗΡΌ ΑΝΏΜΑΛΑ ΣΚΟΥΛΉΚΙΑ ΤΟΥ ΒΆΛΤΟΥ! (Χωρίς παρεξήγηση guys 😅)
Γειά
σας
!Μικρό το ξρ...😢
Αλλά τι να κάνουμε?
Αυτά έχει η ζωή 😢
Αντίο
Σας
!Tillnexttime...
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...