Είμαι έτοιμη να τους ΚΑΤΑΣΠΑΡΆΞΩ! Πως τολαμάνε! Μέσα στο ΔΙΚΌ ΜΟΥ σπίτι;
Μάλλον ο Σταμάτης το κατάλαβε και με έπιασε σφιχτά από το μπράτσο. Του είπα να με αφήσει και εκείνος αφού δεν είχε καμία άλλη επιλογή, με άφησε.
Προχώρησα προς το μέρος των αθλίων αποβρασμάτων αυτής της κοινωνίας που... ΈΒΓΑΖΑΝ ΤΑ ΜΑΤΆΚΙΑ ΤΟΥΣ! Ναι καλά διαβάσατε. Η Ολένα και ο Λέβεντ κάναν... ΣΈΞ μέσα στο ίδιο ΜΟΥ το σπίτι! Τράβηξα τον Λέβεντ από τον ώμο και τον γύρισα να με κοιτάξει. Μόλις με είδε χλώμιασε. Τον έσυρα μακρυά από... την Ολένα...
Και...
"Έχετε ένα μισάωρο να μαζέψετε τα πράγματα σας και να φύγετε από εδώ αλλιώς... τη γαμήσατε" τους ανακοίνωσα.
"Μα δεν έχουμε που να αλλού να μείνουμε!" Αναφώνησε ο Λέβεντ.
"Σε όλα τα υποανάπτυκτα μου αρχίδια" του δήλωσα. Άκουσα τον Σταμάτη να γελάει όταν το είπα αυτό.
"30 λεπτά. Ούτε δευτερόλεπτο παραπάνω" τους είπα και έφυγα από το δωμάτιο.
"Τι στον πουτσο ρε μαλακα;" ρώτησε ο Σταμάτης μόλις απομακρυνθήκαμε από τον ξενώνα.
"Ιδέα δεν έχω" του απάντησα. Πήγε να ανοίξει την εγώ πόρτα, αλλά τον σταμάτησα πιάνοντάς του τον ώμο. Εκείνος γύρισε και με κοίταξε " Θες να μείνεις να πιούμε κανα καφε;" τον ρώτησα. Εκείνος με κοίταξε για λίγο σιωπηλός όμως ύστερα μου ένευσε καταφατικά.
Τον οδήγησα μέχρι τη κουζίνα και τον ρώτησα πως πίνει τον καφέ του.
"Σκέτο ελληνικό" μου απάντησε. Αχ τι ωραία είναι να βρίσκεις και κάποιον άλλο που πίνει τον ίδιο καφέ με εσένα! Αφού έφτιαξα δύο καφεδάκια του έδωσα τον έναν.
"Εμ... Ευχαριστώ" μου απάντησε.
"Τίποτα" του απάντησα και τον είδα που που πήγε να με ρωτήσει κάτι άλλα τον πρόλαβα "Γιατί αισθάνομαι πως σου χρωστάω ρε. Με μάζεψες από το μπαρ, με πηγές σπίτι σου, με άφησες να κλάψω, μου έπλυνες τα ρούχα μου, με πηγές σχολείο, με ξανά άφησες να κλάψω - πω πω, κλαψιαρα έγινα στα καλά καθούμενα - και με έφερες μέχρι εδω" συνέχισα.
Μου χαμογέλασε και μου είπε πως δεν κάνει τίποτα. Και να φανταστείς με αυτόν τον άνθρωπο βριζόμαστε από τις 23 Οκτωβρίου. Τη πρώτη μου μέρα στο σχολείο εδώ στη Θεσσαλονίκη.
Αρχίσαμε να συζητάμε για διάφορα. Π.χ. μηχανές, αυτοκίνητα, τραγούδια κτλ.
Ύστερα από ένα μισάωρο είδα το Σκυλί της Κολάσεως και τη τσουλάρα να έρχονται.
"Εμείς φεύγουμε" είπε η Ολένα
"Τι κάνει αυτός εδω;" με ρώτησε ο Λέβεντ αγριοκοιτάζοντας τον Σταμάτη.
"Εγώ του είπα να κάτσει. Επίσης δεν είναι αυτός. Έχει και όνομα και τον λένε Σταμάτη"- ή Μουρλόπραμα ότι προτιμάς- του απάντησα κοιτάζοντάς τον βλοσυρά.
Γειααα😀
Τι κάνετε;;;;;;;
Εγώ ζεσταίνομαι!!!
Να τι είδαν η Ιωάννα και ο Σταμάτης....
Πείτε μου αν σας αρέσει το κολάζ πάνω - πάνω . Είναι ο Chace Crawford ❤ δηλαδή ο Σταμάτης 😍
Till next time...
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...