Chapter 20

5.6K 545 32
                                    

"Για σένα τους πλακώσαμε ρε γαμω το!" Αναφώνησε ο Λέβεντ.

"Για μένα; Γιατί; " τον ρώτησα μπερδεμένη.

"Γιατί είσαι δικιά μου και δεν θα τριγυρνάς με κάποιον άλλο. Ειδικά κάποιους σαν αυτούς " είπε και έδειξε τα Bad boys . Το βλέμμα του έπεσε στον Σταμάτη, ο οποίος ακόμα δεν φόραγε μπλούζα "Αυτός γιατί είναι χωρίς μπλούζα και γιατί είσαι μαζί τους;" με ρώτησε κοιτάζοντας με βλοσυρά.

"Πρώτον μαλακα, δεν είμαι δικιά σου. Δεύτερον, δεν θα σου δώσει λογαριασμό τι κάνει και τι δεν κάνει (έκανε άγριο σεξ με τον αέρα λολ). Τρίτον είμαι μαζί τους γιατί έτσι γουστάρω!" Του απάντησα χωνοντάς  του μπούνια στο δεξί του μάτι.

Αμέσως η υπόλοιπη παρέα του Λέβεντ -εκτός από τα κορίτσια- με πλησίασαν. Τους ρίχνω από μια κλοτσιά στο στομάχι στον καθένα και υποχωρούν.

"Μην τα ξαναβάλετε μαζί μου ή μαζί τους γιατί δεν θα τα πάμε καλά. Понял? (Κατάλαβες;)" τους προειδοποιήσα και έκανα μεταβολη με τα παιδιά (τα bad boys) και φύγαμε.

"Τον παπαρα..." αναφώνησα εγώ.

"Εμ... Ιωάννα... ευχαριστούμε" είπε μετά από λίγο ο Μιχάλης και κοκκίνισε. Ήταν τόσο αστείος. Του είπα ότι δεν κάνει τίποτα και του χαμογέλασα. Ούτως ή άλλως εγώ φταίω κατά κάποιον τρόπο γι αυτό που έγινε.

"Εμ Ιωάννα;" με ρώτησε ο Σταμάτης. Εγώ γύρισα να τον κοιτάξω "Αν θέλουν και οι παίδες από δω... Θες να μπεις στην παρέα μας; " συνέχισε την ερώτηση του ο Σταμάτης. Τα αγόρια συμφώνησαν και περίμεναν την απάντηση μου. Που ήταν... Ένα απλό 'οκ'.

Μετά από αυτό πήγαμε με σε μια καφετέρια να πιούμε κανα καφέ. Όλοι είχαν της μηχανές τους εκτός από εμένα *Sad face* και έτσι, έπρεπε να είμαι στην μηχανή του Σταμάτη με εκείνον μπροστά να οδηγεί ΑΚΌΜΑ ΧΩΡΊΣ ΜΠΛΟΎΖΑ! *Blushes... hard*.

Όταν φτάσαμε πήγαμε σε ένα γωνιακό τραπέζι. Ο σερβιτόρος ήρθε και πήρε παραγγελίες. Όλοι πήραν Εσπρέσο γλυκό με λίγο γάλα εκτός από εμένα και τον Σταμάτη. Εμείς μαντέψτε τι πήραμε!

Και για όσους είπαν ΣΚΈΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΌ... ΠΈΣΑΤΕ ΜΈΣΑ! Αφού παραγγείλα και εγώ όλοι εκτός από τον Σταμάτη με κοίταζαν σαν χάνοι. Ήταν να πέσεις στα πατώματα. Τους λυπάμαι τους καημένους. Μέσα σε μια μέρα τόσες εκπλήξεις... Στο τέλος θα μας μείνουν στα χέρια.

"Και συ ελληνικό; " με ρώτησαν όλα τα Bad boys εκτός από τον αρχηγό τους που το ξέρει ήδη από χθες.

"Yep!" Τους απάντησα.

Στο διπλανό τραπέζι ήρθε και κάθισε ένα ζευγάρι το οποίο περίμενα να δω σε κάνα μήνα. Όχι πάντως ΣΉΜΕΡΑ!

Στο διπλανό τραπέζι κάθονταν....

Hello Guys!

What's up?

Εγω ? Εγώ σκάω από ζέστη...Πάλι καλά πάω και για κάνα μπανάκι στη θαλασσα και δροσίζομαι.

Back to the story.....

Ωωωωω...Η Ιωάννα μας έγινε μια από αυτούς...😲😲😲

Ποιοι λέτε να είναι αυτοί που κάθονται δίπλα στην παρέα ;;;;

Till next time........

Cya 😘

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now