Chapter 17

5.6K 557 19
                                    

"Δεν αξίζει να έχει όνομα αυτο το παράσιτο" είπε αυστηρά ο Λέβεντ.

"Εσύ δεν αξίζεις να έχεις όνομα" του απάντησε ο Σταμάτης "Γιατί εγώ σε αντίθεση με εσένα, πηδάω σχεδόν κάθε μέρα και άλλη, αλλά έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν θέλω σχέση. Εσύ όμως είχες σχέση και απάτησες τη κοπέλα σου με τη κολλητή της μέσα στο ίδιο της το σπιτι" συνέχισε ο Σταμάτης και έδειχνε πως θα εκραγεί. Ο Λέβεντ τον κοίταξε βλοσυρά και ύστερα εκείνος και η άλλη έφυγαν.

Ο Σταμάτης γύρισε σε εμένα και με ρώτησε αν είμαι καλά. Εγώ του είπα πως είμαι μια χαρά.

"Εγώ τώρα πρέπει να φύγω γιατί έχω προπόνηση στο kick boxing "μου είπε και εγώ τον οδήγησα μέχρι την εξώπορτα.

"Τα λέμε " μου είπε

"Cya" του απάντησα και έφυγε.

~~~~~~~~~the next day~~~~~~~~~

Ήμουν έτοιμη να φύγω. Πήρα τη τσάντα μου, το κράνος μου, τα κλειδιά της μηχανής μου, κλείδωσα τη πόρτα και όταν πήγα στη μηχανή μου...

Τι να δω;

Τον Σταμάτη πάνω στη μηχανή του.

"Θες να σε πάω εγω;" με ρώτησε.

"Και δε με πας..." του απάντησα. Έβαλα το κράνος μου, ανέβηκα στην μηχανή του και κρατήθηκα σφιχτά.

°•○●□°°□°°■ Στην διαδρομή °•○●○°□■

"Ρε Ιωάννα, να σε ρωτήσω κατι;" με ρώτησε.

"Ήδη με ρώτησες κάτι " του είπα γελώντας.

"Γιατί είσαι τόσο διαφορετική από τα υπόλοιπα κορίτσια; " με ρώτησε.

"Τι εννοείς; " τον ρώτησα.

"Εννοώ ότι εσένα σου αρέσουν οι νεκροκεφαλές, οι μηχανές, βαράς και βρίζεις λες και είσαι λιμενεργατης -χωρίς παρεξήγηση. Ενώ όλα τα άλλα κορίτσια στο τμήμα τα ενδιαφέρουν μόνο τα ρούχα και το μακιγιάζ, τα αγόρια ή οι βαθμοί. Εσύ είσαι η μόνη που δεν ενδιαφέρεται σχεδόν καθόλου για αυτά και το πρώτο άτομο το οποίο τα έβαλε με τη παρέα μου" μου εξήγησε.

"Μην το λες... Μου αρέσουν και μερικά κοριτσίστικα πράγματα. Βασικά μόνο τα γατάκια και τα κόκκινα τριαντάφυλλα" τον διόρθωσα.

Μετά από λίγο ξαναπήρα τον λογο...

"Σας φοβούνται " του ψιθύρισα.

"Τι εννοείς μας φοβούνται; " με ρώτησε μπερδεμένος.

"Λένε ότι είστε μπλεγμένοι με ναρκωτικά και άλλα τέτοια διάφορα" του απάντησα.

"Τι έκανε λέει;" με ρώτησε φωνάζοντας ο Σταμάτης. Έπαθε εγκεφαλικό το παλικάρι "Ε... Εσύ... Το πιστεύεις αυ... αυτο;" με ρώτησε διστακτικά.

"Δεν... Δεν ξέρω " του απάντησα.

"Γι αυτό με μίσησες από την πρώτη μέρα;" με ρώτησε.

"Το 'μισώ' είναι βαριά κουβέντα. Απλά δεν σε χώνευα. Βασικά σε απεχθανομουν ταμαλα. Και όχι δεν ήταν γι αυτό" τον διαβεβαίωσα.

"Φτάσαμε " μου είπε.

°□•°□•°□•°□•τέλος διαδρομής •□°•□°□•□°

Γεια και πάλιιιι

Να και ένα άλλο κεφάλαιο....

Καλέ! Ο Σταμάτης δεν ξέρει ότι πιστεύουν πως παίρνει ναρκωτικά 😲

Και πήγε και την Ιωάννα σχολείο με τη μηχανή του ❤

Τι θα γίνει στη συνέχεια;;;;;;;

Till next time....

Cya😘

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now