Chapter 21

5.3K 529 16
                                    

Ε όχι. Ε όχι! Αυτο που ζω δεν υπάρχει! Στο διπλανό τραπέζι κάθονται οι γονείς μου οι οποίοι θα έπρεπε να γυρίσουν σε μια βδομάδα κανονικά. FUCK OFF! Γιατί ρε γαμω το να με τόσο γκαντέμω;

"Κρύψετε με!" Είπα στα αγόρια και πήρα το menu και έκρυψα το πρόσωπό μου.

"Γιατί;" με ρώτησαν όλοι μαζί ταυτόχρονα.

"Απλά κάντε το! " τους είπα.

"Джоан?" Ρώτησαν οι γονείς μου...

"Επ! Μαμά, μπαμπά. Τι κάνετε; Εσείς δεν θα γυρίζατε σε καμία βδομάδα; " τους ρώτησα με ένα ψεύτικο χαμόγελο στα χείλη.

"Ναι, αλλά ο Λέβεντ μας πήρε και μας είπε πως κάτι έπαθες" μου απάντησε ο μπαμπακούλης μου. Αντε πάλι ο Λέβεντ! Τώρα μου τη σπάει περισσότερο από τον Σταμάτη τη πρώτη μου μέρα στο σχολείο!

"Αν πάθαινα κάτι θα σας το έλεγα μόνη μου" τους είπα.

"Μα ο Λέβεντ-" πήγαν να πουν, αλλά εγώ τους διέκοψα.

"Ο Λέβεντ, είναι ένα γαμιόλικο σπαζαρχίδι που δεν αξίζει να ζει" ( Συγγνώμη για το βρισίδι που πεσε😇).

Οι γονείς μου με κοίταζαν σοκαρισμένοι που μιλούσα έτσι για το ΠΡΏΗΝ αγόρι μου. Και επειδή ήξερα τι θα με ρωτήσουν συνέχισα.

"Οχι ο Λέβεντ δεν είναι πια το αγόρι μου επειδή τον έπιασα να φασώνεται με την Ολένα και την επόμενη μέρα όταν τον χώρισα πήγαν και πηδήχτηκαν στον 2ο ξενώνα και σε αυτό το συμβάν είχα και μαρτυρά" Είπα δείχνοντας τον Σταμάτη.

Ο Σταμάτης ένευσε καταφατικά. "Όντως αυτό στον ξενώνα πραγματικά έγινε. Το είδα με τα μάτια μου" απάντησε το αγόρι ονόματι Σταμάτης που ΑΚΌΜΑ ΔΕΝ φόραγε μπλούζα!

"Εσείς είστε καλά τι πάθατε; " ρώτησε η μαμά μου τον Κώστα, τον Μιχάλη, τον Λούκ και τον Δημήτρη.

"Ο Λέβεντ και μερικά από τα ξαδέρφια του τους χτύπησαν" της απάντησα.

"Δεν είναι δυνατόν! Απ-" πήγε να πει ο μπαμπάς μου όμως χτύπησε το κινητό του.

"Εμπρός;... Ναι... Ναι... Όχι... τι;" μίλησε ο πατέρας μου στον τηλέφωνο.

"Νικολάι τι έγινε; " τον ρώτησε η μανούλα.

"Η Γέβα είναι στα πρόθυρα του θανάτου" της απάντησε γεμάτος φόβο και ανησυχία.

"Τι; Γρήγορα! Πάμε!" του είπε η μητέρα μου και αφού μας χαιρέτησαν αποχώρησαν επιτέλους.

"Ποια είναι η Γέβα; " ρώτησε ο Λούκ.

"Η Γέβα, Λούκα είναι η μητέρα του μπαμπά μου. Δηλαδή η γιαγιά μου" του απάντησα αδιάφορα.

"Και δε σε νοιάζει που η γιαγιά σου είναι με το ένα πόδι στον τάφο;... ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΛΕΣ ΛΟΥΚΆ!" φώναξε στο τέλος.

"Αμπα... Μια ηλίθια γριέτζο ήταν που δεν μου έδεινε πότε λεφτά. Χαίρομαι που θα πεθάνει (#heartlessbitch). Και πως να σε λέω αφού Λουκά σε βάφτισαν" τον ρώτησα στο τέλος.

"ΛΟΎΚ" είπε νευριασμένος.

"Σιγά μη σε πω και.....


Γειαααα

Πώς τα πηγαίνετε;;;;;

Εγώ εδώ. Τα συνηθισμένα. Βαριέμαι. 😪

Τλκ η Ιωάννα μας δεν πολύ συμπαθεί την γιαγιάκα της ...😈

Τι θα πει στον Λούκ;


Till next time.......

Cya 😘

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now