Μετά από λίγο, εμένα και του Δημήτρη μας ήρθε μια ιδέα .
"Έχω μια ιδέα" είπαμε και οι δυο και οι υπόλοιποι τέσσερις μας κοίταξαν.
"Εσύ πρώτα" είπαμε πάλι ταυτόχρονα με τον Μήτσο. Ααα έτσι θα το πάμε τώρα;
"Και οι δύο μαζί" ξαναλέμε και ήμουν στα πρόθυρα του να πέσω στα πατώματα από τα γέλια.
"Να ζωγραφίσουμε ο καθένας ότι του αρέσει πιο πολύ και μετά τους εαυτούς μας ως anime" είπαμε ΞΑΝΆ εγώ και ο Δημήτρης ΤΑΥΤΌΧΡΟΝΑ. Τι στον πέοντα; Έτσι θα το πάμε τώρα; Αααα...
Όλοι σκάσαμε στα γέλια. Ο καθηγητής μας αγριοκοίταξε και μας είπε να ηρεμήσουμε.
Έτσι ο καθένας πήρε το μπλοκ ακουαρέλας του και αρχίσαμε να σχεδιάζουμε.
Ο Σταμάτης ζωγράφισε έναν επιβλητικό λευκό δράκο να κάθεται στην άκρη ενός βράχου.
Ο Κώστας μερικά αστέρια και πούπουλα σε ένα ηλεκτρί μπλε φόντο.
Ο Λούκ μία πάστα φράουλα, η οποία φαινόταν πολύ αληθινή, σε ένα μαύρο φόντο
Ο Μιχάλης μία μπάλα του μπάσκετ της Nike.
Εγώ, μια νεκροκεφαλή περικυκλωμενη από κόκκινα τριαντάφυλλα (τι πρωτότυπο, ε;)
Και ο Δημήτρης αυτό:
Όταν τελειώσαμε όλοι, χτύπησε το κουδούνι. Ζωγραφιζουμε γρήγορα, τι να κάνουμε;
Πήγαμε προς το κυλικείο.
Ο Σταμάτης πήρε μια πίτσα, ο Μιχάλης και ο Δημήτρης ένα σάντουιτς, ο Κωστάκης έναν χυμό και ο Λούκ ένα παστέλι. Εγώ φυσικά πήρα τα περισσότερα από όλους! Δηλαδή αγόρασα μια σοκολάτα, ένα milko, ένα τσουρέκι και ένα νερό.
Όλη η παρέα με κοιταζε λες και ήμουν εξωγήινος. Δεν φταίω εγώ. Είμαι παιδί πάνω στην ανάπτυξη. Επίσης νομίζω φταίει και η περίοδος... Τέλος πάντων...
Μέχρι να ξαναχτυπήσει το κουδούνι για μένα είχα φάει και πιει ότι είχα αγοράσει εκτός από το μπουκάλι με το νερό.
Ξαναμπήκαμε στην τάξη και συνεργαστήκαμε και οι έξι ώστε να ζωγραφίσουμε τους εαυτούς μας σε anime στυλ.
Καλά ε... Σκίζουμε!
Και ύστερα κάναμε κολάζ με τις ζωγραφιές όπως μας είπε ο καθηγητής.
Ένα δεκάλεπτο πριν βγούμε διάλειμμα, ο καθηγητής ήρθε να βαθμολογήσει τα κολάζ.
Οι υπόλοιπες ομάδες πήραν:
1η ομάδα 16
2η ομάδα 17
3η ομάδα 15
4η ομάδα 18 (η ομάδα του Λέβεντ, της Ολένα, της Σίας και δύο ακόμη)
5η ομάδα 20 (ΕΜΕΊΣ)
ΤΟΥΣ ΞΕΣΚΙΣΑΜΕ ΌΛΟΥΣ! ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!
BAD GANG FOREVER!
Ύστερα, βγήκαμε διάλειμμα.
Οι υπόλοιπες ώρες πέρασαν γρήγορα και ήρθε η ώρα να πάω σπίτι μου και να ετοιμαστώ γιατί στις πέντε έχω ραντεβού με τον μπαμπά του Δημήτρη.
Έφτασα στο σπίτι μου. Κάθισα και άρχισα να βλέπω Κωνσταντίνου και Ελένης το επεισόδιο 'ο γάμος και το γαμω το'. Όταν τελειώσε, η ώρα είχε πάει τρεις και έτσι κάθισα και διάβασα. Αφού τελείωσα το διάβασμα η ώρα είχε πάει τέσσερις και μισή. Έτσι πήγα να ετοιμαστώ.
Έβαλα μια γαλάζια αμάνικη κοντή μπλούζα η οποία άφηνε να φανεί η κοιλιά μου, ένα boyfriend τζιν και τα πολύχρωμα Admiral μου.
Γειαα
Как дела?
I am fine.Λοιπον.... Οι φωτογραφίες ήταν από το Google τις οποίες έκανα edit.
Τλκ....Η Ιωάννα πάντα θα περνάει εικοσάρια στα εικαστικά.
Πως θα τα πάει με τον πατέρα του Μήτσου;
Till NEXT TIME....
CyA 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...