"Συγγνώμη για την διακοπή αλλά τη μικρή μου αδερφή δεν τη νοιάζει όταν κάποιος έχει δουλειά εδώ μέσα" μου απολογήθηκε ο Δημήτρης.
Τι στο καλό ρε; Όλα τα αγόρια σε αυτή τη παρέα έχουν αδέρφια;
Ο Σταμάτης έχει μια αδερφή δύο χρόνια μεγαλύτερη. Ο Κώστας έναν αδερφό μικρότερο του κατά 8 χρόνια. Ο Μιχάλης έχει δύο μικρότερες αδερφές οι οποίες είναι δίδυμες. Ο Λούκ έναν αδερφό 5 χρόνια μεγαλύτερο. Και τώρα ο Μήτσος. Τι διαολο; Μόνο εγώ είμαι μοναχοπαίδι;
"Δεν πειράζει..." τον καθησύχασα.
Μετά ο κύριος Στεργίου (το επίθετο του μπαμπά του Δημήτρη) άρχισε να μου κάνει ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις πήγαιναν κάπως έτσι:
"Πως σε λένε;"
"Ιωάννα Πετρόφ"
"Πόσο χρονών είσαι; "
"18"
Και μπλα μπλα μπλα...
Στο τέλος μου έδωσε το χέρι του και μου είπε πως από μεθαύριο πιάνω δουλειά. Τα απογεύματα τις καθημερινές και το πρωί τα Σαββατοκύριακα.
Ο Δημήτρης μου είπε να μείνω και πήρε τηλέφωνο την παρέα να περάσει από το σπίτι του αντί το σπιτάκι στο δάσος.
Εγώ και ο Δημήτρης αρχίσαμε να συζητάμε διάφορα θέματα. Και έτσι όπως το έφερε η κουβέντα πήγαμε σε θέματα της Bad Gang. Στο τέλος αποφασίσαμε να έχουμε ένα συγκεκριμένο λουκ. Περιμέναμε πρώτα και τους άλλους να δούμε αν συμφωνούν. Όταν ήρθαν καθίσαμε όλοι στο τεράστιο δωμάτιο του Edward Cullen.
"Ε... παιδιά... εμ... Εγώ και η Ιωάννα θέλαμε... Να σας... πούμε... Κάτι..." άρχισε να λέει διστακτικά, αλλά ο Αναγνωστόπουλος τον διέκοψε.
"ΤΑ ΦΤΙΆΞΑΤΕ;" ρώτησε τσιρίζοντας σαν έναν φανατικό οπαδό της ΑΕΚ που κέρδισαν τον τελικό.
"Ρε να σε ρωτήσω κατι;" τον ρώτησα. Όλο αυτό το διάστημα οι άλλοι μας κοίταζαν σοκαρισμένοι και ο Σταμάτης κάπως πληγωμένος. Ο Κώστας μου ένευσε καταφατικά. Οπότε εγώ τον ρώτησα...
"Ρε μαλακα, είσαι μαλακας; "
Όλοι έσκασαν στα γέλια. Ακόμα και ο Κωστάκης. Εγώ με τον Δημήτρη τους εξηγήσαμε τι σκεφτόμασταν και εκείνοι συμφώνησαν.
Στο τέλος αποφασίσαμε ποιο θα είναι το στυλ μας.
Γεια σας και χαρά σας!
Ποιο θα είναι το στυλ της παρέας;
Till next time.....
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...