Δήμητρας P. O. V.
"Λοιπον;" τον ρώτησα.
"Εμ..." δίστασε. Τον πέταξα κάτω από το κρεβάτι στο ωραιότατο πάτωμα.
"ΠΟΤΈ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΕΤΑΣ ΚΆΤΩ ΣΤΟ ΠΆΤΩΜΑ;" Ούρλιαξε ο Λούκ. Αν δεν τον ήξερα καλά θα έλεγα ότι ήταν πληγωμένος.
"Δεν ξέρω" του απάντησα και ανασηκώνοντας τους ώμους μου.
Πήγε να με χαστουκισει, αλλά τον έπιασα από τον καρπό πριν προλάβει. Πήγα να του μιλήσω όμως κάτι άλλο μου τράβηξε την προσοχή.
Πήρα το χέρι του και είδα καλύτερα τι ήταν αυτό. Ήταν ένα τατουάζ.Μια καρδιά που έφτανε σαν λιωμενη σοκολάτα στον καρπό του. Μέσα σε αυτή τη καρδιά υπηρχε ένα τρίγωνο το οποίο εξηχε λίγο από την καρδιά την οποία την χωριζε σε τρία μέρη. Τον κοίταξα κατάματα.
"Έχεις κοπέλα;" τον ρώτησα. Σα δε ντρέπεται! Να έχει κοπέλα και να κάνει τέτοια πράγματα μαζί μου! Απαπα ντροπή
"Οχι. Θέλω να έχω κοπέλα" μου απάντησε. Θέλω να έχω.. οποία και να 'ναι αυτή θα είναι τυχερή. Εντάξει είναι λίγο καθυστερημένο, αλλά τι να κάνουμε. Όπως είπε και η Χαννα Μοντανα, κανείς δεν είναι τέλειος.
"Πως τη λένε; Πώς είναι;" τον ρώτησα με ένα ψεύτικο χαμόγελο στο πρόσωπό μου.
"Είναι έξυπνη, αστεία, της αρέσουν τα βαμπιρια, ξέρει να βαράει ΠΟΛΎ δυνατά, της αρέσουν οι μηχανές, είναι λάτρεις της σοκολάτας και γενικά των γλυκών, έχει κάστανα μαλλιά και κάστανα ματιά. Και την λένε..." εκεί σταμάτησε. Θα μου άρεσε να γνωρίσω αυτή τη κοπέλα. Έχουμε πολλά κοινά από ότι φαίνεται.
"Και την λένε Δήμητρα " συνέχισε και μου χαμογέλασε. Και έχουμε και το ίδιο ονομ-
WAIT! WHAT?
OHMAHGWADΟΛΟΎΚΝΙΚΟΛΆΟΥΜΕΓΟΥΣΤΆΡΕΙ!HOLYSHITHOLYCOWHOLYBANANASWITHPJS!
I can die a happy woman now... Λέμε τώρα *her eyes now are hearts*
Δήμητρα... γυρνα στην πραγματικότητα και άσε το παραλήρημα!
Αι Σκάσε Ξανθύπη! (50-50😉)
Ελισάβετ με λένε...
Όπως θέλω θα σε λέω!
...
Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ο Λούκ.
"Δήμητρα θες να γίνεις το κορίτσι μου;" με ρώτησε κοιτάζοντας με στα μάτια.
Ύστερα από λίγο έκανα κάτι που δεν ξάφνιασε μόνο τον Λούκ, αλλά και εμένα την ίδια.
Όρμηξα πάνω στον Λούκ και άρχισα να τον φιλάω. Εκείνος ανταπέδωσε. Αυτό του έλειπε να μην ανταπεδιδε...
Μας διέκοψε ένας ήχος στην πόρτα. Εγώ σηκώθηκα πάνω από τον Λούκ και πήγα να ανοίξω.
Στην πόρτα ήταν η...
Έλενα!
"Είναι εδώ ο Λούκ;" με ρώτησε με ένα πολύ υπεροπτικο υφάκι. Την αγριοκοίταξα όμως έκανα άκρη για να μπει μέσα.
"Λούκ! Καιρό έχω να σε δω!" Είπε και όρμηξε πάνω στο αγόρι ΜΟΥ! Πήγε να τον φιλήσει, αλλά την σταμάτησε.
"Ντρέπεσε που είναι και αυτή εδω;" τον ρώτησε ναζιάρικα. Εκείνος την απομακρυνε και σηκώθηκε πάνω. Ήρθε προς το μέρος μου και πέρασε το ένα του χέρι γύρω από τη μέση μου.
"Οχι. Απλά έχω κοπελα" της είπε χαμογελώντας και της έδειξε την πόρτα.
Εκείνη έφυγε με βήμα πασαρελε. Αφού έκλεισα την πόρτα εγώ με τον Λούκ συνεχίσαμε να κάνουμε αυτό που είχαμε ξεκινήσει.
Βασικά κάναμε και κάτι παραπάνω... Δηλαδή πέσαμε στο κρεβάτι και του έβγαλα την μπλούζα και εκείνος την δικιά μου...
Και ύστερα... ανοίγει η πόρτα. Έλεος δηλαδή!
Το άτομο το οποίο κάθετε στην πόρτα είναι...
Γεια
Τι
Κάνετε?
Πάντα κλ!Ουυυυυ τα έφτιαξαν!!!!.....επιτέλους....😇
Ποιος να είναι άραγε στην πορτα;
Till next time...
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...