(Still Σταμάτη P. O. V.)
Οοο ναι bitches! Σήμερα είναι το προοομμμ! ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!
Εγώ θα φορέσω ένα μαύρο σακάκι το οποίο θα έχω ξεκουμπωτο και ενα λευκό πουκάμισο από μέσα. Επίσης θα βάλω ένα μπλε τζιν, αλλά όχι το έντονο μπλε που είναι τα περισσότερα το οποίο έχει μερικά σχησιματα, αλλά όχι μεγάλα. Μη φανταστείτε. Επίσης θα βάλω τα μαύρα βανς μου.
Μην. Σχολιάσετε! Αντιλαβου;
Έτοιμος να πάω στο παααρτιιι!
Ιωάννας P. O. V.
Προ προ προ προοομμμ!
Λοιπόν τα ρουχαλάκια που θα βάλω σήμερα είναι τα εξής. Μια κόκκινη αερατη φούστα, ένα μαύρο τοπακι με έξω κοιλιά και ώμους και ένα ζευγάρι μαύρες γόβες.
Και ναι θα είμαι ΚΟΥ-ΚΛΑ-ΡΑ!
Έπιασα τα μαλλιά μου κότσι, βάφτηκα και είμαι έτοιμη να πάω στο προμ!
Κώστα P. O. V.
Προμ.
Μωρε αν δεν ήταν η Γωγώ... Εγώ δεν θα πήγαινα πουθενά.
Λοιπόν τα ρούχα μου είναι ένα μαύρο σακάκι το οποίο θα έχω ξεκουμπωτο και ενα λευκό πουκάμισο από μέσα. Επίσης θα βάλω ένα μπλε τζιν, αλλά όχι το έντονο μπλε που είναι τα περισσότερα το οποίο έχει μερικά σχησιματα. Επίσης θα βάλω μαύρα όλ σταρ μου. Ναι ναι. Ξέρω. 'Μα αυτά είναι ολόιδια με του Σταμάτη' κανονίσαμε όλα τα αγόρια στην παρέα κανονίσαμε να βάλουμε τα ίδια.
Και τώρα... ώρα να πάμε να πάρουμε την Γωγώ να πάμε στο προμ!
Αφροδίτης / Γωγώς P. O. V.
Προμ!
Ουι!
Εγώ θα πάω με τον Μιχάλη /Κώστα!
Δεν μπορώ να περιμένω!
Εγώ, η Αφροδίτη /Γωγώ και η Ιωάννα συνενοηθηκαμε να βάλουμε όλες τα ίδια!
Δημήτρη /Λούκ P. O. V.
Προμ...
Εντάξει...
Εγώ θα πάω μόνος/ με την Δήμητρα!
Και όλα τα αγοράκια της Bad Gang συμφωνήσαμε να βάλουμε τα ίδια.
Ανάσα και... Ready to go!
Δήμητρας P. O. V.
Προμ!...
Προτιμώ να κάτσω σπίτι μου με την μερέντα και να δω 13 reasons why. Αλλά αφού μου το ζήτησε ο Λούκ... αντε να του κάνω την χάρη αυτού του γλυκού μπαμπουΐνου.
Οπότε, έβαλα ένα μαύρο ψηλομεσο τζιν και ένα μπλε ηλεκτρί πουκάμισο του οποίου τις άκρες τις έκανα έναν κόμπο με αποτέλεσμα να φαίνεται λίγο ένα μέρος από την κοιλιά μου. Επίσης έβαλα τα μαύρα πέδιλά μου τα οποία είχαν λίγο τακούνι, έπιασα τα μαλλιά μου σε μία ψηλή κότσιδα και... δρόμο!
Εδώ θέλω να σημειώσω πως ΒΑΡΙΈΜΑΙ ΝΑ ΠΆΩ ΣΤΟ ΠΡΟΜ! Αλλά πάλι καλά θα πάω με την μηχανούλα μου.
Επίσης! Εγώ σιγά μην συμφωνούσα να βάλω φούστα. Είπαμε! Να χάσω επτά θανάσιμες πεθερές για το προμ,βαλλά όχι και να βάλω και φούστα!
Στο προμ...
Γ' πρόσωπό
Όλοι συναντήθηκαν και μπήκαν μαζί μέσα. Έκαναν θεαματική είσοδο. Όλοι το ίδιο ντυμένοι. Εντάξει... Όχι και όλοι, αλλά δεν πειράζει.
Κατευθύνθηκαν προς το μπαρ και παρήγγειλαν.
Ο Σταμάτης, ο Δημήτρης και η Αφροδίτη πήραν ένα Τζιν Τονικ.
Ο Λούκ και ο Μιχάλης ουίσκι.
Η Ιωάννα και η Δήμητρα μια ρωσική βότκα.
Αφού ήπιαν όλοι τους, πήγαν και άρχισαν να χορεύουν.
Σε κάποια φάση η Ιωάννα πήγε έξω να πάρει καθαρό αέρα. Ξαφνικά...
Γεια σας και χαρά σας!
I know. Μικρό και βαρετό αλλά η έμπνευση με είχε εγκαταλείψει σμρ.
Συμβαίνουν αυτά....
Τέλος πάντων...
Τι λέτε να έγινε έτσι στα ξαφνικά;;;😈
Till next time...
Cya 😘
YOU ARE READING
Girl VS Boys {Book 1}
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~ "Μην το παίζεις δύσκολη. Το ξέρω ότι με θες" μου είπε και τότε δεν άντεξα άλλο. Έσκασα στα γέλια. Όλη η τάξη μας κοίταζε πλέον. "Two things. One: δεν το παίζω δύσκολη. Είμαι δύσκολη. Two: Αν σε ήθελα θα έπρεπε μάλλον να πάω κατευθείαν...