Chapter 35

4.5K 463 10
                                    

Και εκείνος...

ΒΓΉΚΕ ΑΠΌ ΤΟ ΔΩΜΆΤΙΟ!

Που πάει; Γιατί εφυγε; Επειδή του είπα πως είμαι παρθένα;

Αν έφυγε για αυτόν το λόγο, σίγουρα δεν με αγαπάει πραγματικά.

Εγώ σηκώθηκα με δυσκολία από το κρεβάτι και ντύθηκα.

Εβαλα τα εσώρουχά μου, ένα γκρι αεράτο σορτσάκι και ένα αμάνικο μπλουζάκι σε ανοιχτή απόχρωση του ροζ.

Είπα να βγω έξω, να δω αν ήταν ακόμα εδώ, αλλά δεν χρειαζόταν. Άκουσα την μηχανή του. Έφυγε.

Όχι Ιωάννα. Δεν θα το αφήσεις να σε πάρει από κάτω.

Πήρα τα ακουστικά μου, τα σύνδεσα με το κινητό μου και έβαλα την μουσική να παίζει.

Μετά από κάνα... εικοσάλεπτο... ξεπροβάλλει από την πόρτα ένας Σταμάτης με έναν δίσκο και ένα τεράστιο χαμόγελο. Ο δίσκος είχε μια κρέπα με μερέντα, μπισκότο και σαντιγί. Ένα κρουασάν, ένα ποτήρι νερό και ένα κόκκινο τριαντάφυλλο. Το αγαπημένο μου τριαντάφυλλο.

"Τι κάνεις εσύ εδώ;" τον ρώτησα συνοφριωμένη.

"Δεν με θες;" με ρώτησε σαρκάστικα. Εγώ τον αγριοκοίταξα. Και εκείνος ήρθε στο κρεβάτι που ήμουν ξαπλωμένη και μου έδωσε τον δίσκο. Ξάπλωσε και αυτός δίπλα μου.

"Γιατί μου κρατάς μούτρα και γιατί ντύθηκες;" με ρώτησε κοιτάζοντάς με κατάματα.

"Γιατί μόλις ακούς πως είμαι you know... φεύγεις και γιατί να μην ντυθώ;" τον ρώτησα στο τέλος.

"Ελα ρε Ιωάννααα εγω πρωινό πήγα να σου πάρω! Επίσης γιατί μου αρέσεις πιο πολύ γυμνη " μου είπε και στο τέλος μου έκλεισε το μάτι.

"Αι να χαθείς ρε γερομπαμπουΐνε!" Του είπα και του πέταξα πάλι το μαξιλάρι.

Μετά το μάτι μου πήγε στο ρολόι. 9:52. Γαμω το! Σήμερα είναι Δευτέρα! Έχουμε σχολείο! OH FUCK!

Γυρνάω στον Σταμάτη και του λέω πως πρέπει να πάμε σχολείο. Εκείνος μου λέει πως πρώτα θα φάω και μετά θα πάμε.

Έτσι λοιπόν έφαγα την κρέπα και το κρουασάν μέσα σε ένα δεκάλεπτο. Παναγία μου, έσκασα.

Ετοίμασα την τσάντα μου, ντύθηκα και οδήγησα τον Σταμάτη μέχρι το σπίτι του.

Εκεί ο Σταμάτης άλλαξε, έφτιαξε την τσάντα του και φύγαμε.

Ανεβήκαμε πάνω στη μηχανή μου και οδήγησα μέχρι το σχολείο. Στη διαδρομή ο Σταμάτης με ρώτησε αν τα έχουμε τώρα και εγώ του είπα πως αν θέλει εκείνος ναι. Έτσι λοιπόν τα φτιάξαμε.........

Γειααααααααααααααααααααααααα!!

Τι κανετεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε;;;;

Πάντα καλααααααααααααααααααα!!

Tillnexttime....

Cya 😘

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now