Chapter 58

3.6K 357 30
                                    

(Still Λούκ P. O. V. )

Μετά από κάνα δεκάλεπτο άκουσα έναν θόρυβο και είδα το κινητό της Δήμητρας πεταμένο κάτω. Εκείνη αν ήταν καρτούν θα έβγαζε καπνούς... βασικά φωτιές. Σαν το κόκκινο πράμα στο 'Τα μυαλά που κουβαλας":

 Σαν το κόκκινο πράμα στο 'Τα μυαλά που κουβαλας":

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Πήρε δύο βαθιές ανάσες και ηρέμησε.

Την πλησίασα και την ρώτησα τι έχει. Και ιδού η απάντηση της:

"Ο μαλακοπίτουρας - αγόρι της κολλητής μου στην Αθήνα την κερατωσε" Μα καλά. Δεν μπορεί να μιλήσει χωρίς να βρίσει;

Και γω τώρα πρέπει να αντέξω ακόμα 4 ημέρες το βρισίδι που ρίχνει; Παναγιά μου βοηθα!

"Έχεις πρόβλημα ρε μαλακα που βρίζω;" με ρώτησε απειλητικά η Δήμητρα. Τότε κατάλαβα πως όλα αυτά τα είπα δυνατά.

"Ναι εχω" της απάντησα τσαμπουκαλιδικα.

"Ε τότε λυσ' το και μην μου πρίζεις τα αρχίδια!" Μου απάντησε με στον ίδιο τόνο που μίλησα πριν.

"Δεν έχεις" της είπα με ένα στραβό χαμόγελο.

"Όλα τα κοριτσάκια έχουμε. Πιο πολλά από εσας μαλιστα. Απλά είναι υποανάπτυκτα. Βιολογία Γ' Γυμνασίου" μου είπε και χαμογέλασε με τη σειρά της.

Χμμμ... εξυπνάδες. Έτσι είσαι ε; Τώρα θα δεις! *evil laugh*.

Την έριξα πίσω και ανέβηκα από πάνω της.

"Τώρα θα πεις και άλλη εξυπνάδα; "τη ρώτησα με το σατανικό χαμόγελό μου καρφιτσωμένο στο ΥΠΕΡΤΈΛΕΙΟ πρόσωπό μου.

"Φύγε από πάνω μου άθλιο παράσιτο της σημερινής κοινωνίας. Βιαστή. Πορνόγερε!" Φώναξε η Δήμητρα και προσπάθησε να απελευθερωθεί από το κράτημά μου χωρίς επιτυχία.

"Δεν μπορείς να ξεφύγεις" της ψιθύρισα στο αυτί της με την σέξι φωνή μου.

"Και όμως μπορω" ψιθύρισε και αυτή στον τόνο που της ψιθύρισα πριν. What does she mean?

Μετά από λίγο κατάλαβα τι εννοούσε.

Μου έχωσε μια πολλή ωραία και δυνατή γονατιά στον ανδρισμό μου με αποτέλεσμα να χαλαρώσω την λαβή μου. Έτσι εκείνη βρήκε την ευκαιρία να απελευθερωθεί και να με ρίξει κάτω από το κρεβάτι στο πολύ ωραίο και κρύο πάτωμα.

Εκείνη με κοίταξε με ένα τεράστιο χαμόγελο σε στυλ Cheshire cat. Να πάρτε μια ιδέα :

 Να πάρτε μια ιδέα :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ωω ναιπ . Άρχισα επισήμως να την φοβάμαι.

Hola mi friend!

Τι κάνετε;;;;

Ελπίζω κλ.

CHESHIRE CAT! 😸

....Δεν έχω κάτι άλλο να πω....😅😕

Till next time....

Cya 😘

Girl VS Boys {Book 1}Where stories live. Discover now