1.1

16.2K 323 28
                                    

Гледна точка на Ария

"Ще бъде забавно!", това ми повтаряха приятелите ми цяла седмица, за да ме убедят да ида на парти с тях. Не си падам по големите купони, прекалено е шумно. Но ето ме тук, благодарение на тях.

Всъщност това беше откриването на нов клуб в града и се разнасяло слух, че ще свири много готина банда. За сега обаче ми е скучно. Просто има някаква музика, типична за дискотеките и всички наоколо пият някакъв алкохол. Няма и следа от тази банда.

Аз седях на един стол на бара и от време на време отпивах от чашата си с уиски. Погледа ми шареше из помещението. Беше сравнително голямо, преобладаващите цветове бяха черно и сиво, но прожекторите ги оцветяваха и в други цветове. Имаше сепарета в единия край и сцена с дансинг в другия, някъде по средата се падаше овалният бар, на който седях. Не беше лошо местото, но не мисля, че ще дойда тук отново.

Видях Стейси, най-добрата ми приятелка, и някакво момче, което не познавах, да танцуват. Естествено, че тя е тук за да си намери момче за през нощта. Тя определено не е по сериозните връзки, по-скоро е за бройката. Завъртях се на другата страна и видях Нейт, друг мой приятел, който си говореше с някакво момиче и Иън, който просто седеше в другия край на бара с бира в ръка.

Изведнъж прожекторите изгаснаха и секунди по късно отново се включиха, но този път осветяваха само сцената. Там вече се намираха китарист, басист, барабанист и естествено вокалист. Това трябва да е въпросната банда. Всички се набутаха пред сцената и започнаха да викат.

След като групата се представи като "The devils" започнаха да изпълняват техни парчета. Честно не бяха зле. Никак даже. Всички изглежда се забавляваха. Реших да отида и и аз да се омешам с тълпата. След малко бях почти най-отпред. Беше много готино, но не можех да сваля очи от вокалиста на бандата, чието име все още не знам. Беше висок, естествено облечен в черно, имаше кестенява коса и тъмни очи. Беше ужасно секси. И другите не бяха зле, но Господи, това беше най-горещото момче, което бях виждала.

Към средата на следващата песен изглежда на въпросният красавец му стана топло и просто съблече коженото си яке и го хвърли към публиката. Аз както винаги носех късмета си със себе си и якето му падна точно в ръцете ми. Той ме погледна и ми намигна без да престава да пее. Оу, да, също пееше уникално.

More than just sexWhere stories live. Discover now