2.23

2.9K 104 0
                                    

Гледна точка на Ария

Да се запозная с майката на Браян? То вярно, че в нашия случай всичко трябва да се случи веднага, но не излизаме от чак толкова отдавна. Смисъл нямам нищо против, но... какво ако не ме хареса?

- Какво ако не ме хареса? - направо го попитах наглас.

- Да не те хареса? - засмя се. - Стига, майка ми е страхотна. Убеден съм, че ще се разберете.

- Мхм... - захапах долната си устна.

- Ари, не го мисли. Няма за какво да се притесняваш. Повярвай ми. - продължи да ме успокоява. - Между другото довечера сме на вечеря.

- На вечеря? - очудих се, но поне спрях да мисля за майка му и да се притеснявам.

- Да. Направих резервация в нов ресторант наблизо.

- Какъв е повода? - какво изпуснах?

- Няма. Просто искам да изведа принцесата си на вечеря.

- Колко мило! - усмихнах се и го целунах. - Трябва да избера какво да облека.

- Не прекалявай. Не е някакъв изискан ресторант. Омръзна ми само в такива да ходим. - доста от момичетата биха останали разочаровани, но не и аз. Определено обичам да се обличам официално и всичко, но това е изморяващо. Понякога ми се иска да мога да отида някъде само с дънки и тениска.

- Звучи супер. - усмихнах се и го целунах. - Значи мога да отида с дънки?

- Да. Каквото и да облечеш ще успееш да засенчиш всички останали. Смятам че си перфектна с рокля, с дънки, каквото и да е.

- Добре, вече се изчервих. - засмях се нервно.

- Обичам те!

- Обичам те! - отвърнах. - Но имаме още три часа. Какво ще правим? Аз трябва да се изкъпя, но може и по- късно.

- Не знам. Нека си останем вкъщи, че не ми се излиза сега.

- И на мен.

В крайна сметка решихме да гледаме филм, след това си взехме по един душ и бързо се оправихме за излизане. Според това което Браян беше разбрал ресторанта се намира на съседна улица и преценихме да отидем пеша. В действителност наистина беше на 10 минути от нас.

- Дано не завали. - погледнах небето, когато се намирахме пред ресторанта. Беше доста облачно.

- Дано. - Браян отвори вратата и ми направи път да мина, а след това и той влезна.

- Еха доста хора. - огледах се. Заведението изглеждаше супер, но наистина имаше много хора. - Даже не виждам свободна маса.

More than just sexWhere stories live. Discover now