Събота
Гледна точка на Зак
Още няколко дни без Лив минаха. Това е като връзка от разстояние. Пишем си постоянно, но не е достатъчно. А най-тъпото е, че напрактика сме на 20 минути разстояние.
С Джо не сме се виждали от два дена, защото той продължава да умайва Клои. Момичето не е лошо, но не е мой тип. Не че аз имам тип, но в момента ме интересува само и единствено Оливия. Тя е моят тип. Та относно Джо довечера сме на парти заедно. Някакво плажно парти. Аз, той, Клои и онази Аманда. Съгласих се да отида, защото имам нужда да се разсея малко. Тоест да не мисля за Лив през цялото време.
Гледна точка на Оливия
Най-накрая събота. Последните няколко дена минаха много бавно, а Зак ми липсва все повече. Хубавата част е, че Ник се нави да ме вземе на партито довечера и успя да убеди наще да ме пуснат. Направо нямам търпение.
Очудващо денят мина бързо и стана време да се приготвям за партито. Щеше да е в къща на плажа, щеше да има и басейн и вече мога да се съблека по бански. Облякох си наситено розов бански, не много изрязан, но изглеждах секси в него. Облякох си рокля в същия цвят, която ми седеше много сладко. Подчертаваше талията ми. Съчетах я със златисти сандали на висок тънък ток. Косата ми беше на едри масури и я вързах на висока стегната опашка. Гримът ми беше лек, като наблегнах повече на спиралата, а устните си подчертах с червен гланц. Бях доволна от крайния резултат. Все пак няма да ходим на дискотека, че да прекалявам. А и няма кой да ме пусне в дискотека. Била съм само на няколко партита в бара на нашите, но все пак те са собствениците.
- Ливи? - Ник почука на вратата ми. Харесва ми, че отново използва "Ливи". Той е един от малкото хора, които ми казва така и не го използва само, когато сме скарани. Което е доста честно напоследък. Прекалено често.
- Готова съм. - провикнах се. Взех телефона си и излезнах от стаята си. Той вече беше долу затова двамата излезнахме. Качихме се в джипа му и тръгнахме към къщата в Санта Моника, където щеше да се състои партито.
Гледна точка на Зак
Наложи се Джо да дойде да ме вземе, защото аз все още нямам кола, а партито е в Санта Моника. Когато 9 часа наближи той паркира пред домът ми и двамата тръгнахме към партито.
- Мислех, че си с момичетата. - казах.
- Те сами ще отидат на купона. Ще ги видим направо там. - отвърна. По-добре, защото не искам да съм затворен в кола с тези двете. За Клои не ми пука особено, но Аманда ми е ужасно досадна.
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...