2.8

3.2K 138 5
                                    

На следващия ден

Гледна точка на Иън

Събудих се към 9 часа в доста добро настроение. Не съм виждал Ария от рождения и ден преди два дни, а днес ми обеща да се видим. Днес вече не приемам отказ. Накрая ще реша че ми изневерява. Не, шегувам се, просто ми е малко странно, като не иска да се виждаме. Случвало и се е няколко пъти.

Както и да е. От Стейси знам, че Ария все още е в имението, затова реших да я изненадам направо там. Мисля да я взема и да прекараме деня заедно. Ще правим нещо по неин избор.

Та изпих едно кафе, взех си бърз душ, измих си зъбите и се облякох. Побързах да изляза от вкъщи и след малко вече пътувах към имението, където се надявах да намеря Ария. Само дано да е будна, да не я събудя.

Гледна точка на Браян

Събудих се към девет и половина, което беше голяма изненада. С Ария си легнахме в почти шест сутринта. Цяла нощ си говорихме. Имам в предвид наистина само разговор. Спал съм три часа, но се чувствам добре. Нея няма да я будя, защото просто трябва да се наспи нормално.

Аз станах внимателно от леглото и оставих целувка на бузата и, след което излязох от стаята и. Не смятах да се обличам, все пак само Ария е тук, а тя ме е виждала по боксерки. А и беше топло. Та слязох в кухнята и се надявах да има кафе. Знам, че Ария не пие и затова не бях сигурен дали ще има, но за мой късмет имаше. Направих си едно кафе и седнах на един от високите столове около плота. Телефона ми беше останал там още от вчера затова го взех и започнах да си разглеждам някакви неща.

Гледна точка на Ария

- Ари! Ари! - чух Браян да ме вика, но не много силно.

- Искам да спя. - казах с лигав глас.

- Иън е тук! - продължи да вика. За момент се стреснах, но после се отпуснах отново.

- Добър опит. - усмихнах се без да отварям очи.

- Направо страхотен! До толкова, че дори колата му е отпред, а той самия ти звъни по телефона. - продължи да настоява. Обърнах се и го погледнах. Надигнах се на лакти, а той все още изглеждаше сериозен. Обърнах се към нощното шкафче, на което се намираше телефона ми. Моментално сложих ръка на устата си, след като видях името на Иън изписано на екрана.

- Мамка му! - поротегнах се и взех телефона си. Вдигнах му. - Ало?

- Ари? Какво става? Събудих ли те?

More than just sexWhere stories live. Discover now