(16+😂)
Последен ден преди началото на семестъра
Гледна точка на Стейси
Днес е последният почивен ден и честно изобщо не искам да свършва, нищо, че е вече към края си. Не изгарям от желание да ставам в седем, да ходя на лекции и после цялото това учене... Забавлението и купоните са моето нещо. А пък и ще трябва да се засичам с Ария. Но това няма да е чак такъв проблем. Вече не живеем заедно, нямаме общи приятели и не ми пука за нея.
- Стейс, филма започва. Готова ли си?
- Да, бейби. - провикнах се обратно. Оставих телефона си на нощното шкафче и отидох в хола. Вместо да седна до Иън седнах направо в него, а той ме целуна. След това загледахме филм по телевизията.
Гледна точка на Ария
Днес с Браян официално се нанесохме в новият ни апартамент. Последните дни се разправяхме с документи и местене на багажа ни. Участието на бандата им в онзи клуб беше страхотно, но като цяло не се случи нищо интересно. И в крайна сметка утре съм на лекции. Не харесвам понеделниците, още по- малко, когато става въпрос за учене.
До преди малко подреждах дрешника ни, но сега седях на леглото и си гледах неща на телефона. Браян беше седнал на края на леглото с гръб към мен и правеше нещо на компютъра. Беше доста съсредоточен и не ми обръщаше внимание. Не обичам да не ми обръщат внимание. Оставих телефона си на нощното шкафче и стигнах другия край на леглото. Прегърнах го с едната ми ръка през рамото му и подпрях глава на другото му рамо. Той само се усмихна, но продължи да пише нещо, което изглежда, като текст на песен. Другата си ръка плъзнах по стегнатя му корем, а той се напрегна леко. Стигнах до боксерките му и вкарах ръката си вътре.
- Няма ли да ми обърнеш малко внимание? - попитах и хванах пенисът му, като започнах да плъзгам ръката си по дължината му.
- Как мога да кажа не? - отвърна и стон се изплъзна измежду устните му. Постави лаптопа на масичката до леглото и се облегна назад, като се подпря на лактите си. Аз смъкнах боксерките му и те паднаха на земята. Наведох се и плъзнах езика си по дължината на пенисът му, а той следеше всяко мое движение. Започнах да засмуквам върхът му, а той стенеше името ми.
Бях само по бельо и реших, че и аз трябва да остана гола. Откопчаха сутиена си и го захвърлих на някъде, а Браян изучаваше с поглед всеки сантиметър на тялото ми. Станах от леглото и свалих бикините си бавно по краката ми. Върнах се на леглото и се настаних над него. Той тръгна да хваща талията ми, но аз го спрях.
KAMU SEDANG MEMBACA
More than just sex
Fiksi RemajaИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...