- Тихо! Иън е. - станах от леглото и отидох до прозореца. Вдигнах му. - Ало?
- Хей, добре че не спиш. - каза.
- Защо? Какво е станало?
- Нищо. Просто цял ден така и не ти се обадих и чак сега се прибрах вкъщи. А ти попринцип не си лягаш рано и затова ти звъннах.
- Да. Ок. Как си?
- Добре съм. Поръчах си пица за вкъщи, защото не вечерях. Ти?
- И аз съм добре. С нашите сме на ресторант.
- Оу, ако искаш утре ще се чуем?
- Не, няма проблем.
- Добре. Какво прави цял ден?
- Почивах си, нашите бяха на плаж, а аз останах вкъщи и си избирах дрехи за вечерта. Ти? Каква беше тази работа?
- Сутринта ходих до администрацията в университета. Загубили са някакъв документ и ме извикаха, искаха ми лични данни. Та там висях около три часа.
- Три часа? Уоу...
- Да. - засмя се леко. - После ходих на обяд, но баща ми ми звънна и ме викна да дойда до у тях и му помагах за свързването на някакви тръби, работа по двора и така до вечерта, а сега два часа не можах да се прибера. Имаше ужасно задръстване.
- Кофти.
- Мхм... ок пицата ми дойде. Ще отида да хапна и ще лягам, че ми се спи вече.
- Ок. Утре ще се видим.
- Да. Лека нощ!
- Лека! Обичам те! - казах.
- И аз те обичам! - затвори.
- Обичам те! - изимитира ме Хари.
- Хей! - опитах се да го погледна злобно, но се засмях.
- Да си поръчаме нещо за стаята и да продължим да си говорим? - предложи.
- Какво например?
- Шампанско?
- Ок. - съгласих се. Той се обади на румсервиза и след около пет минути ни донесоха добре охладена бутилка шампанско с две чаши. Хари сипа от течността по равно в чашите и ми подаде едната.
- За... за доброто старо време. - вдигна тост.
- За доброто старо време. - повторих и се засмях. Отпихме от чашите. Започнахме отново да си говорим за разни неща.
На сутринта
Събудих се и ми отне няколко секунди да се усетя, че съм в хотел. Бях прегърнала някого. Отворих очи и се усмихнах, но когато видях човека до мен изпищях. Хари се стресна и се изправи в седнало положение.
DU LIEST GERADE
More than just sex
JugendliteraturИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...