Гледна точка на Ария
Тази сутрин си чух алармата и успях да я изключа преди да успее да събуди Браян. Днес щеше да ходи до студиото по- късно, което значеше, че поне той щеше да се наспи. Разбира се с него си легнахме късно и това да остана и да заспя отново звучи толкова изкушително, но не се ли появя в университета и наще разберат с парите, които ми пращат е свършено. А аз нямам намерение да работя.
В крайна сметка станах и отидох направо в банята. Измих си зъбите и лицето и се заех с гримът си. Днес си сложих малко повече коректор под очите и след около петнайсет минути бях готова с лицето си. Отидох в дрешника, любимото ми място в апартамента и за разглеждах дрехите си. Обожавах всичките си дрехи и именно за това ми беше трудно да избера тоалета си. Естествено отивам на лекции, което ограничава избора, но все пак. Спрях се на черни прилепнали дънки с висока талия, широка бяла тениска на Gucci, която загащих леко в дънките и си обух бели кожени маратонки с широка червена лента от външната страна. Косата си разреших и вързах на разрошен, но стилен кок и се заех с избора на чанта. Харесах си черна кожена изчистена чанта с дълга презрамка. Беше достатъчно широка да събере всичко, което нося плюс две тетрадки. Последно преди да излезна отидох до кухнята за да си направя плодов фреш. Тъкмо го сипвах в чаша, когато Браян влезна в кухнята. Беше само по боксерки, косата му беше леко разрошена, а той самия беше сънен.
- Събудих ли те? - попитах го.
- Не. Сам се събудих. Излизаш ли?
- Ще ме закарал ли? - въпреки всичко пробвах.
- Имаш кола. - извъртя очи и се усмихна.
- Ама не обичам да карам. - отпих от фреша си.
- 15 минути е. Ще се справиш. - включи кафе машината.
- Хубаво. - допих фреша си. - Ще тръгвам. - целунах бузата му и тръгнах да излизам от кухнята.
- Ари. - накара ме да се обърна. - Ключовете. - подхвърли ми ключовете от колата ми и се засмя.
- Ще видиш ти. - погледнах го сърдито и след това излезнах от апартамента. Взех асансьора и слезнах в паркинга. Беше толкова пуст. Единствените коли бяха мойта, тази на Браян и тази на Хари. До края на седмицата се очаква да се нанесат още две семейства и постепенно ще се напълни. Вървях към колата си, когато чух гласът на Хари зад мен. Мамка му! Идеята да сме съседи започва да ме дразни още повече.
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...