2.4

3.9K 140 1
                                    

Няколко дена по-късно

Родителите ми си тръгнаха, с Браян не сме се виждали от няколко дена и в общи линии всичко си е нормално. Със Стейси тъкмо пристигнахме в имението за да подготвим всичко за партито. Оу, вярно днес е рожденият ми ден!

- Добре, от къде започваме? - остави чантата си на дивана и ме погледна.

- Добре, сега е един часа, а в четири съм на фризьор. Имаме два часа и нещо за окрасата. Тази вътре... - посочих един от кашоните до нас. - ... и тази отвън. - посочих съседния. - Докато аз съм на фризьор храната трябва да пристигне и с нея знаеш как да се оправиш, а и до тогава момчетата ще са тук, така че няма да си сама. Когато се върна ще се облечем и гримираме и най-накрая ще извадим алкохола.

- А той къде е?

- Охлажда се в хладилната стая. Не казвай на момчетата къде се намира. - пошегувах се.

- Добре. Да започваме тогава. - Стейси започна да отваря единият кашон с украса.

През това време, докато тя селектираше нещата аз отидох да включа филтера на басейна за да почисти водата. Все пак ще използвам всички екстри на този имот. Малко вода няма да ни навреди. След малко се върнах при Стейси и се включих към украсяването на огромната дневна.

- Значи в крайна сметка Браян ще дойде? - попита ме за милионен път от последните няколко дни.

- Да, Стейси, ще дойде. - въздъхнах и ѝ се усмихнах.

- Не че искам да ти мрънкам на рождения ден, но внимавай. Не искам Иън да пострада от всичко, което се случва между вас.

- Аз също не искам Иън да пострада. Вече говорихме за това Стейс. Всичко ще е наред. Ще постъпя деликатно. Но да знаеш, че това ще е скоро. - бях и разказала за онази вечер с Браян при надписа Холивуд и ѝ бях споделила за решението ми, а именно да се разделя с Иън.

- Ок. - усмихна се слабо.

- Ще ни направя капучино. - зарязах това, което правех и излязох от дневната. Отидох в кухнята и пуснах кафемашината. В същия момент звънеца звънна. Бързо изтичах до входната врата за да отворя.

- Честит рожден ден! - Нейт се ухили насреща ми.

- Благодаря! - прегърнах го.

- Подаръка довечера. - каза и влезе.

- Честит рожден ден! - Иън ме целуна нежно.

More than just sexWhere stories live. Discover now